• page_head_bg

Una lista assai cumpleta di i paràmetri tecnichi di l'iniezione plastica cumunimenti usati, per piacè pigliate bè!

5

A plastica deve esse secca bè prima di furmà.Dopu chì u materiale chì cuntene l'acqua entra in a cavità di u muffa, a superficia di e parti apparirà difettu di sash d'argentu, è ancu u fenomenu di a descomposizione di l'acqua accade à alta temperatura, risultatu in u deterioramentu di u materiale.Per quessa, u materiale deve esse pretrattatu prima di furmà, per chì u materiale pò mantene l'umidità adattata.

Per i culleghi di livellu d'entrata, stu dettagli di i paràmetri di stampaggio in iniezione hè un bonu modu per ricurdà, per i prufessiunali, portanu, faciule da ricurdà, simplice è efficace.

1. Pression injection

A pressione d'iniezione hè furnita da u sistema idraulicu di a macchina per l'iniezione.A pressione di u cilindru idraulicu hè trasferitu à a fusione di l'iniezione attraversu a vite di a macchina per l'iniezione.Impulsatu da a pressione, u fondu di plastica entra in u canali principale di u moldu da a bocca è hè injected in a cavità di u moldu attraversu a bocca sinuosa.

2. Tempu di iniezione

U tempu d'injezione ragiunate hè d'aiutu per riempie a fusione di plastica, chì generalmente hè di circa 1/10 di u tempu di rinfrescamentu.Specific vulete presse diverse materiale iniezione per decide.

3. Temperature injection

A temperatura di l'iniezione hè un fattore impurtante chì afecta a pressione di l'iniezione, a temperatura di l'iniezione deve esse cuntrullata in un intervallu raghjone, a temperatura bassu, a plasticizazione povira di materie prime;A materia prima si decompone facilmente à una temperatura troppu alta.Allora u cuntrollu di a temperatura hè a necessità di un maestru espertu à un cuntrollu raghjone.

4. Tenendu a prissioni è u tempu

À a fine di l'iniezione, a vite si ferma di rotazione è si spinghja solu in avanti, entra in u stadiu di mantene a pressione.In u prucessu di mantene a pressione, l'ugello aghjunghjenu continuamente a materia prima di fusione à a cavità per assicurà l'integrità di u pruduttu dopu a furmazione.A pressione di mantene hè generalmente piena di pressione massima di 80% o più, secondu e esigenze di materie prime è prudutti attuali.

5. Back pressure

A pressione posteriore si riferisce à a pressione per esse superata quandu a vite torna torna à u materiale di almacenamentu.L'alta pressione di retrocede conduce à a dispersione di culore è a fusione di plastica.

Paràmetri di stampaggio iniezione di plastica cumuni

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31


Postu tempu: 29-06-22