• page_head_bg

Prugressu di l'applicazione di plastica speciale di l'ingegneria polietere eterecetone (PEEK)

Polyether ether cetone (PEEK) hè statu sviluppatu per a prima volta da Imperial Chemical (ICI) in 1977 è ufficialmente vindutu cum'è VICTREX®PEEK in 1982. In 1993, VICTREX hà acquistatu a pianta di produzzione ICI è divintò una cumpagnia indipendente.Weigas hà a più larga gamma di prudutti di poli (ether cetone) in u mercatu, cù una capacità attuale di 4,250T / annu.Inoltre, a terza pianta VICTREX® poly (ether cetone) cù una capacità annuale di 2900T serà lanciata à principiu di 2015, cù una capacità di più di 7000 T / a.

Ⅰ.Introduzione à u rendiment 

PEEK cum'è u pruduttu più impurtante di poli (aryl ether chetone, a so struttura molekulari speciale dà à u polimeru resistenza à alta temperatura, bona prestazione meccanica, autolubrificazione, facilità di trasfurmazioni, resistenza à a corrosione chimica, ritardante di fiamma, resistenza à stripping, resistenza à a radiazione, stabilità d'insulazione, a resistenza à l'idrolisi è a facilità di trasfurmazioni, cum'è l'eccellente prestazione, hè avà ricunnisciuta cum'è i migliori plastichi di ingegneria termoplastica. 

1 Resistenza à alta temperatura

Les polymères et mélanges VICTREX PEEK ont généralement une température de transition vitreuse de 143 °C, un point de fusion de 343 °C, une température de dénaturation thermique jusqu'à 335 °C (ISO75Af, rempli de fibre de carbone) et une température de service continue de 260 °C. C (UL746B, senza riempimentu). 

2. Resistenza à l'usura

I materiali polimerici VICTREX PEEK furniscenu una eccellente resistenza à l'attrito è à l'usura, in particulare in i gradi di attritu mudificatu resistenti à l'usura, in una larga gamma di pressioni, velocità, temperature è rugosità di a superficia di cuntattu. 

3. Resistenza chimica

VICTREX PEEK hè simile à l'acciaio di nickel, chì furnisce una eccellente resistenza à a corrosione in a maiò parte di l'ambienti chimichi, ancu à alte temperature.

 

4. U focu di fumu lume è micca tossicu

 

U materiale polimericu VICTREX PEEK hè assai stabile, mostra 1,5 mm, gradu ul94-V0 senza ritardante di fiamma.A cumpusizioni è a purezza inherente di stu materiale li permettenu di pruduce pocu fumu è gasu in casu d'incendiu.

 

5. Resistenza à l'idrolisi

 

I polimeri è i mischi VICTREX PEEK sò resistenti à l'attaccu chimicu da l'acqua o u vapore à alta pressione.I pezzi fatti di stu materiale ponu mantene un altu livellu di pruprietà meccanica quandu s'utilice continuamente in acqua à alta temperatura è pressione.

 

6. Eccellente proprietà elettriche

 

VICTREX PEEK furnisce prestazioni elettriche eccellenti in una larga gamma di frequenze è temperature.

 

Inoltre, u materiale polimeru VICTREX PEEK hà ancu alta purezza, prutezzione ambientale, trasfurmazioni faciule è altre caratteristiche.

 

Ⅱ.Ricerca nantu à u statutu di a produzzione

 

Dapoi u sviluppu successu di PEEK, cù u so propiu rendimentu eccellente, hè statu largamente favuritu da e persone è diventa rapidamente un novu focus di ricerca.Una seria di mudificazione chimica è fisica è di rinfurzà di PEEK hà allargatu ancu u campu d'applicazione di PEEK.

 

1. Mudificazione chimica

 

A mudificazione chimica hè di cambià a struttura molekulari è a rigularità di u polimeru intruducendu gruppi funziunali speciali o picculi molécule, cum'è: cambià a proporzione di gruppi di etere cetone nantu à a catena principale o intruducendu altri gruppi, ramificazione crosslinking, gruppi di catene laterali, copolimerizazione di bloccu. è copolimerizazione casuale nantu à a catena principale per cambià e so proprietà termali.

 

VICTREX®HT™ è VICTREX®ST™ sò PEK è PEKEKK, rispettivamente.U rapportu E/K di VICTREX®HT™ è VICTREX®ST™ hè adupratu per migliurà a resistenza à alta temperatura di u polimeru.

 

2. Mudificazione fisica

 

In cunfrontu cù a mudificazione chimica, a mudificazione fisica hè più largamente usata in a pratica, cumpresa a rinfurzà di riempimentu, a mudificazione di blending è a mudificazione di a superficia.

 

1) Migliuramentu di imbottitura

 

U rinfurzamentu di riempimentu più cumuni hè u rinfurzatu di fibra, cumpresa a fibra di vetru, u rinfurzatu di fibra di carbone è u rinfurzatu di fibra Arlene.I risultati sperimentali mostranu chì a fibra di vetru, a fibra di carbone è a fibra di aramid anu una bona affinità cù PEEK, per quessa, sò spessu scelti cum'è riempimentu per rinfurzà PEEK, fà materiali compositi d'altu rendiment, è migliurà a forza è a temperatura di serviziu di a resina PEEK.Hmf-grades hè un novu cumpostu di fibra di carbonu di VICTREX chì offre una resistenza superiore à a fatigue, usinabilità è eccellenti proprietà meccaniche cumparatu cù l'attuale serie VICTREX PEEK piena di fibra di carbonu di alta resistenza.

 

Per riduce l'attrito è l'usura, PTFE, grafite è altre particelle chjuche sò spessu aghjuntu per migliurà u rinfurzamentu.I Gradi di usura sò speciali modificati è rinfurzati da VICTREX per l'usu in ambienti ad alta usura cum'è i cuscinetti.

 

2) Mudificazione di blending

 

PEEK si mischia cù materiali polimeri organici cù alta temperatura di transizione di vetru, chì ùn pò micca solu migliurà e proprietà termali di i cumposti è riduce u costu di produzzione, ma ancu avè una grande influenza nantu à e proprietà meccaniche.

 

VICTREX®MAX-Series™ hè una mistura di materiale polimeru VICTREX PEEK è autentica resina di poliimide termoplastica EXTEM®UH (TPI) basata in SABIC Innovative Plastics.I materiali polimerici MAX Series ™ d'altu rendiment cù una eccellente resistenza à u calore sò pensati per risponde à a crescente dumanda di materiali polimeri PEEK più resistenti à alta temperatura.

 

A Serie VICTREX® T hè una mistura patentata basata nantu à u materiale polimericu VICTREX PEEK è u polibenzimidazole Celazole® (PBI).Pò esse fusionatu è ponu scuntrà a forza eccellente necessaria, resistenza à l'usura, durezza, creep è proprietà termiche in e cundizioni più esigenti di temperatura alta.

 

3) Mudificazione di a superficia

 

A ricerca di VICTREX, realizata in cullaburazione cù Wacker, un pruduttore principali di silicone liquidu, hà dimustratu chì u polimeru VICTREX PEEK combina i punti di forza di u silicone rigidu è flessibile cù e proprietà adesive di altri plastichi ingegneriali.Cumpunente PEEK cum'è insertu, rivestitu cù gomma di silicone liquidu, o tecnulugia di stampatura à iniezione di doppiu cumpunenti, ponu ottene una aderenza eccellente.A temperatura VICTREX PEEK injection mold hè 180 ° C. U so calore latente permette una cura rapida di a gomma di silicone, riducendu cusì u ciculu generale di iniezione.Questu hè u vantaghju di a tecnulugia di stampatura à iniezione di dui cumpunenti.

 

3. L'altru

 

1) Rivestimenti VICOTE™

 

VICTREX hà introduttu un rivestimentu basatu in PEEK, VICOTE ™, per affruntà i lacune di prestazione in parechje tecnulugia di rivestimentu di l'oghje.I rivestimenti VICOTE™ offrenu alta temperatura, resistenza à l'usura, forza, durabilità è resistenza à i graffi, è ancu una larga gamma di benefici d'altu rendimentu per l'applicazioni chì sò esposti à cundizioni estremi cum'è l'alta temperatura, a corrosione chimica è l'usura, sia in l'industria, in l'automobile, trasfurmazioni alimentari, semiconduttori, elettroniche o parti farmaceutiche.I rivestimenti VICOTE ™ furniscenu una vita di serviziu estesa, prestazioni è funziunalità migliorate, riduzzione di u costu generale di u sistema, è una libertà di cuncepimentu rinfurzata per ottene a differenziazione di u produttu.

 

2) Film APTIV™

 

I film APTIV™ offrenu una cumminazione unica di proprietà è caratteristiche inerenti à i polimeri VICTREX PEEK, chì li facenu unu di i prudutti di film d'alta prestazione più versatili dispunibili.I novi filmi APTIV sò versatili è adattati per una varietà di applicazioni, cumprese film di vibrazione per parlanti di telefuninu è parlanti di u cunsumu, insulazioni di fili è cavi è giacche di avvolgimentu, convertitori di pressione è diaframmi di sensori, superfici resistenti à l'usura per i prudutti industriali è elettronichi, sustrati elettrici. è l'isolamentu di l'aviazione sentitu.

 

Ⅲ, Campu d'applicazione

 

PEEK hè statu largamente utilizatu in i campi aerospaziali, automobilistici, elettronichi, energetichi, industriali, semiconduttori è medichi da u so lanciu.

 

1. Aerospaziale

 

Aerospace hè u primu campu di applicazione di PEEK.A particularità di l'aerospaziale richiede un trasfurmazioni flessibili, un costu di trasfurmazioni bassu, è materiali ligeri chì ponu sustene l'ambiente duru.PEEK puderia rimpiazzà l'aluminiu è altri metalli in parti di l'aeronautica perchè hè eccezziunale forte, chimicamente inerte è ignifuge, è pò esse facilmente modellatu in pezzi cù tolleranze assai chjuche.

 

À l'internu di l'aeronave, ci sò stati casi riesciuti di pinza di cablaggio di filu è pinza di pipa, lama di l'impeller, manicu di a porta di a sala di motori, film d'insulazione chì copre, fastener compositu, cintura di filu di cravatta, cablaggio di filu, manica ondulata, ecc. coperchio, coperchio di tombino, staffa di carenatura e così via.

 

A resina PEEK pò ancu esse aduprata per fà e batterie per i razzi, i bulloni, i noci è i pezzi per i motori di razzi.

 

2. Smart materasso

 

Attualmente, l'industria di l'automobile richiede sempre più a doppia prestazione di u pesu di u veiculu, a minimizazione di i costi è a maximizazione di u rendiment di u produttu, in particulare a ricerca di e persone di cunfortu è stabilità di u veiculu, u pesu di l'aria condizionata currispondente, Windows elettricu, airbags è l'equipaggiu di sistema di frenu ABS hè ancu. crescente.I vantaghji di a resina PEEK, cum'è una bona prestazione termodinamica, a resistenza à l'attrito, a bassa densità è a facilità di trasfurmazioni, sò aduprati per fà pezzi di auto.Mentre u costu di trasfurmazioni hè assai ridutta, micca solu u pesu pò esse ridutta finu à u 90%, ma ancu a vita di serviziu pò esse garantita per un bellu pezzu.Per quessa, PEEK, cum'è un sustitutu di l'acciaio inossidabile è di titaniu, hè utilizatu per fabricà u materiale di a copertura interna di u mutore.A fabricazione di cuscinetti di l'automobile, guarnizioni, sigilli, anelli di embrague è altri cumpunenti, in più di l'applicazioni di trasmissione, frenu è sistema di climatizazione sò ancu assai.

 

3. Elettronica

 

VICTREX PEEK hà e caratteristiche di resistenza à l'alta temperatura, resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione, bassa volatilità, bassa estrazione, bassa absorption d'umidità, prutezzione ambientale è ignifuge, stabilità di taglia, trasfurmazioni flessibili, etc. schede di circuiti, stampanti, diodi emettitori di luce, batterie, interruttori, connettori, unità di discu duru è altri dispositi elettronici.

 

4. L'industria di l'Energia

 

A scelta di i materiali ghjusti hè spessu vistu cum'è unu di i fatturi chjave per u sviluppu di successu in l'industria energetica, è in l'ultimi anni VICTREX PEEK hè diventatu sempri più populari in l'industria energetica per migliurà a prestazione operativa è riduce u risicu di downtime assuciatu à fallimentu di cumpunenti.

 

VICTREX PEEK hè sempre più utilizatu da l'industria energetica per a so alta resistenza à u calore, resistenza à a radiazione, resistenza à l'idrolisi, autolubrificazione, resistenza à a corrosione chimica è eccellenti prestazioni elettriche, cum'è tubi di cablaggio integrati sottomarini, fili è cavi, connettori elettrici, sensori di fondo. , cuscinetti, cuscinetti, ingranaggi, anelli di supportu è altri prudutti.In u petroliu è u gasu, l'energia idroelettrica, geotermica, eolica, energia nucleare, energia solare sò applicati.

 

I film APTIV™ è i rivestimenti VICOTE™ sò ancu largamente usati in l'industria.

 

5. Altru

 

In l'industria meccanica, a resina PEEK hè comunmente aduprata per fà valvole di compressore, anelli di pistone, guarnizioni è diversi corpi di pompa chimica è parti di valvula.Utilizà sta resina invece di l'acciaio inossidabile per fà l'impeller di a pompa vortex pò ovviamente riduce u gradu di usura è u livellu di rumore, è allargà a so vita di serviziu.Inoltre, i connettori muderni sò un altru mercatu potenziale perchè PEEK risponde à e specificazioni di i materiali di assemblaggio di tubi è ponu esse ligatu à alte temperature usendu una varietà di adesivi.

 

L'industria di i semiconduttori hè sviluppatu versu wafers più grande, chips più chjuchi, linee più strette è dimensioni di larghezza di linea, etc. VI CTREx PEEK materiale polimeru hà vantaghji evidenti in a fabricazione di wafer, processing front-end, processing and inspection, è back-end processing.

 

In l'industria medica, a resina PEEK pò sustene finu à 3000 cicli di autoclave à 134 ° C, chì a rende adatta per a fabricazione di l'equipaggiu chirurgicu è dentale cù esigenze di sterilizazione elevate chì necessitanu un usu ripetutu.A resina PEEK pò dimustrà una forza meccanica alta, una bona resistenza à u stress è una stabilità di l'idrolisi in acqua calda, vapore, solventi è reagenti chimichi, etc. Pò esse usatu per fabricà una varietà di dispusitivi medichi chì necessitanu disinfezione di vapore à alta temperatura.PEEK ùn hà micca solu i vantaghji di u pesu ligeru, micca tossicu è resistenza à a corrosione, ma hè ancu u materiale più vicinu à u scheletru umanu, chì pò esse cumminatu organicamente cù u corpu.Dunque, l'usu di a resina PEK per fabricà scheletru umanu invece di metallu hè un'altra applicazione impurtante di PEEK in u campu medico.

 

Ⅳ, prospettive

 

Inseme cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a ghjente serà più è più altu à u requisitu di materiale, soprattuttu in a mancanza di energia attuale, l'autori di perdita di pisu hè ogni impresa deve cunsiderà a quistione, cù plastica invece di azzaru hè a tendenza inevitabbile. di u sviluppu di materiali di plastica ingegneria spiciali PEEK a dumanda "universale" sarà di più in più, dinù sarà più è più largu campu di applicazione.


Postu tempu: 02-06-22