• page_head_bg

Cause è soluzioni di ammaccature è pori in i prudutti di stampaggio a iniezione

In u prucessu di produzzione di u produttu, i denti è i pori di u produttu sò i fenomeni avversi più frequenti.U plasticu injected in u moldu si riduce in u voluminu mentre si rinfriscà.A superficia s'indurisce prima quandu si rinfriscà prima, è si formanu bolle à l'internu.

L'indentazione hè a parte di rinfrescante lenta di a bolla in a direzzione di a cuntrazzioni di a superficia cuncave;A stoma chjamata si riferisce à u materiale in u moldu solidificate da a superficia, chì hè relativamente insufficiente per u voluminu tutale di u moldu.Per quessa, sò generati buchi in u statu di vacuum, chì generalmente si trovanu in e parti spessi di u pruduttu è u portu di riempimentu.

I materiali cù un altu shrinkage sò ancu propensi à indentazione.Quandu si cambia a cundizione di furmazione per eliminà l'indentazione, a cundizione di stallazione deve esse stabilita in a direzzione di shrinkage.Vale à dì, a temperatura di u muffa è a temperatura di u barile diminuite, a pressione di iniezione aumenta, ma deve esse nutatu chì questu pò causà stress internu residuale.

Perchè l'indentazione hè inconspicuous, cusì ùn affetta micca l'apparizione di u prucessu in u moldu in currusioni, cum'è striate, granulare è cusì.

A riduzzione di a temperatura di u fustu per riduce a finitura hè ancu efficace se u materiale di stampa hè un polistirene HIPS resistente à l'impattu (un tipu di polistirene PS).Ma una volta chì un dent si trova in questi metudi, hè difficiule di riparà u pruduttu pulitu.

I prudutti trasparenti cù i buchi di l'aria hè un prublema, i prudutti opachi cù i buchi di l'aria ùn anu micca ostaculi per l'usu è ùn deve esse vistu in u pruduttu.

A causa di l'acqua è i volatili pruduciuti da i stomata, sò generalmente diffusi à tutte e parte di u pruduttu, a forma di i stomata hè generalmente chjuca.

13

Prima, a suluzione

Instant: aumentà a prissioni d'iniezione, allargà u tempu di mantene a pressione d'iniezione, riduce a temperatura di u barile è a temperatura di u muffa, l'umidità è i volatili causati da u materiale duveranu esse cumplettamente secchi, in u locu di rinfrescante forzatu indentazione.

Cortu termini: Riempite u bordu superiore induve hè fatta l'indentazione.Induve a dent hè fatta, u materiale hè ingrossu mentre passa per u spaziu strettu.

Long term: a diferenza di spessore di i prudutti di designu deve esse completamente evitata.Facile à pruduce rinforzu dent, a forma longa è stretta deve esse u più corta pussibule.Duverebbe aumentà a porta, u canale principale, u shunt, u foru di ugettu.Scarico miglioratu.

Siconda, a materia di riferimentu

1 shrinkage molding di grande indentation materiale hè dinù grande, cum'è polyethylene PE, polypropylene PP, ancu finu à un pocu rinforzu, vi pruducia indentation.

Materiale

Tasso di contrazione di muffa

PS

0,002 ~ 0,006

PP

0,01 ~ 0,02

PE

0,02 ~ 0,05

2. Quandu a tampiratura hè ridutta à senza denti, se u materiale in a cavità di u moldu hè sempre sottu pressione, deve esse cunsideratu chì ùn ci sarà micca pruduzzione.A pressione di u materiale chì circundava u moldu in u moldu, vale à dì a pressione statica, ùn hè micca necessariamente in ogni locu.

Vicinu à a parti di a porta di a prissioni hè altu, se u materiale largu bordu, per via di u trasferimentu di pressione à tutti i cantoni, vicinu à a porta è luntanu da a porta di a diffarenza di pressione cù tutta a prissioni paragunatu à una piccula differenza ùn serà micca pruduce dents, ancu pò ottene micca prudutti di stress internu residuale.

Quandu qualchì materiale scorri in un locu difficiuli, ci hè una pressione alta in questu locu, è a pressione diminuite in altri lochi, risultatu in denti.Sta parte di u residuu d'alta pressione hè u stress internu di u pruduttu hè ancu grande.In a cundizione ideale, a fluidità di u materiale hè megliu quandu a temperatura di u materiale aumenta cù a temperatura di u fustu, è l'iniezione in u statu di pressione statica diventa ancu più bassu.

3. In u cambiamentu di e cundizioni di furmazione, a cumminazzioni di a temperatura, a pressione è u tempu deve esse fatta in anticipu di a tavula, per sapè i risultati.Prima di tuttu, quandu u tempu diventa assai longu, hè faciule per sapè ogni picculu cambiamentu di pressione.Semu devi esse nutatu chì i risultati ottenuti quandu i cambiamenti di temperatura deve esse pruduciutu dopu à u materiale d'iniezione è dopu chì a temperatura scende.

4. Per determinà i mutivi causati da i pori, finu à chì l'osservazione di a bolla di i prudutti di plastica in u moldu hè istantaneu o dopu à rinfriscà, se quandu u moldu hè istantaneu, a maiò parte hè un prublema materiale, s'ellu hè dopu à rinfriscà. , appartene à e cundizioni di muffa o iniezione.


Postu tempu: 03-11-22