• page_head_bg

Cause è Soluzioni di Cracks Superficiali in Parti Plastiche

1. U stress residuale hè troppu altu

U stress residuale hè troppu altu1

In l'operazione di prucessu, hè u modu più faciule per riduce u stress residuale riducendu a pressione di iniezione, perchè a pressione di iniezione hè proporzionale à u stress residuale.

Sì i cracke nantu à a superficia di e parti di plastica sò neri intornu, indica chì a pressione di l'iniezione hè troppu alta o a quantità di alimentazione hè troppu pocu.A pressione di iniezione deve esse ridutta currettamente o a quantità di alimentazione aumentata.Quandu si formanu sottu à a cundizione di a temperatura di u materiale bassu è a temperatura di u muffa, per fà a cavità piena, hè necessariu di utilizà una pressione di iniezione più alta, risultatu in una grande quantità di stress residuale in e parti di plastica.

Per questu scopu, a temperatura di u cilindru è u muffa deve esse aumentata currettamente, a diferenza di temperatura trà u materiale fusu è u moldu deve esse ridutta, u tempu di rinfrescante è a velocità di l'embriione di u moldu deve esse cuntrullati, in modu chì l'orientazione di l'embriione di u muffa deve esse ridutta. a catena moleculare hà un tempu di ricuperazione più longu.

Inoltre, sottu a premessa di assicurà una alimentazione insufficiente è micca fà chì i pezzi di plastica si sdrughjenu è sguassate, u tempu di mantenimentu di a pressione pò esse accurtatu in modu adattatu, perchè u tempu di mantene a pressione hè troppu longu è hè faciule fà un stress residuale per causà cracks.

In u disignu di u moldu è a produzzione, a porta diretta cù una perdita di pressione minima è una pressione di iniezione alta pò esse usata.A porta in avanti pò esse cambiata in una porta di punti di agulla multiple o una porta laterale, è u diametru di a porta pò esse ridutta.Quandu si cuncepisce a porta laterale, a porta di flange chì pò sguassà a parte rotta dopu a furmazione pò esse usata.

2. E forze esterne causanu una concentrazione di stress residuale

U stress residuale hè troppu altu2

Prima di a liberazione di parti di plastica, se l'area transversale di u mecanismu d'ejection hè troppu chjuca o u numeru di ejection rod ùn hè micca abbastanza, u locu di ejection rod ùn hè micca ragiunate o tilt installazione, equilibriu poviru, a pendenza liberazione di u muffa hè insufficiente, resistenza di ejection hè troppu grande, hà da risultatu in cuncintrazzioni di stress per via di forza esterna, cusì chì a superficia di e parti di plastica crack è rupture.

In circustanze nurmali, stu tipu di fallimentu si trova sempre intornu à a barra di ejector.Dopu à stu tipu di fallimentu, deve cuntrolla currettamente è aghjustà u dispusitivu di ejection.U bastone ejector hè dispostu à a parte di a resistenza di demulding, cum'è protruding, rinfurzà bars, etc. Se u nùmeru di jacking rods set ùn pò micca esse allargatu per via di l'area di jacking limitata, u metudu d'utilizà una piccula zona è parechje jacking rods. pò esse aduttatu.

3. L'inserti di metalli causanu cracks

U stress residuale hè troppu altu3

U coefficient di espansione termale di u termoplasticu hè 9 ~ 11 volte più grande di quellu di l'azzaru è 6 volte più grande di quellu di l'aluminiu.Per quessa, l'inserzioni metalliche in e parti di plastica impediscenu a ritirata generale di e parti di plastica, risultannu in una grande tensione di tensione, è una grande quantità di stress residuale si riunite intornu à l'inserti per causà crepe in a superficia di e parti di plastica.In questu modu, l'inserzioni metalliche deve esse preheated, soprattuttu quandu i cracke nantu à a superficia di e parti di plastica si trovanu à l'iniziu di a macchina, a maiò parte di i quali sò causati da a bassa temperatura di l'inserti.

In a selezzione di materie prime di formatura, deve ancu aduprà resina d'altu pesu molekulari in quantu pussibule, se deve aduprà materie prime di formatura di pesu molekulari bassu, u spessore di plastica intornu à l'inseritu deve esse disignatu più grossu, per polietilene, policarbonate, poliammide, acetato di cellulosa. plastica, u grossu plasticu intornu à l'inserimentu deve esse uguali à almenu a mità di u diametru di l'inseritu;Per u polistirene, l'inserzioni metalliche sò generalmente micca adattati.

4. Scelta impropria o impurità di materie prime

A sensibilità di e diverse materie prime à u stress residuale hè diversu.In generale, a resina non-cristallina hè più propensu à crack induce da stress residuale cà a resina cristallina.Per a resina assorbente è a resina mischiata cù materiale più riciclatu, perchè a resina assorbente si decompone è fragilità dopu à u riscaldamentu, u picculu stress residuale pruvucarà cracking fragile, è a resina cù un cuntenutu di materiale riciclatu più altu hà più impurità, più altu cuntenutu volatile, più bassu. forza di materiale, è faciuli à pruduce cracking stress.A pratica mostra chì a resina solta di viscosità bassa ùn hè micca faciule di crack, cusì in u prucessu di produzzione, deve esse cumminata cù a situazione specifica per sceglie u materiale di furmazione adattatu.

In u prucessu di funziunamentu, l'agente di liberazione per u materiale fusu hè ancu un corpu straneru, cum'è un dosage impropriu, ancu pruvucarà cracks, deve pruvà à riduce u so dosage.

Inoltre, quandu a macchina di iniezione plastica hà bisognu di rimpiazzà a varietà di materia prima per via di a pruduzzione, deve pulizziari u materiale restante in l'alimentatore è l'asciugatrice, è sguassate u materiale restante in u cilindru.

5. Poveru disignu strutturale di parti di plastica

U stress residuale hè troppu altu4

L'anguli sharp è i lacune in a struttura di e parti di plastica sò più prubabile di pruduce a cuncentrazione di stress, chì porta à cracks è cracks in a superficia di pezzi plastichi.Dunque, l'Angle esterno è l'Angle internu di a struttura plastica deve esse fattu di u raghju massimu quantu pussibule.I risultati di a prova mostranu chì u rapportu trà u raghju di l'arcu è u gruixu di u muru di u cantonu hè 1: 1,7.Quandu si cuncepisce a struttura di e parti di plastica, i pezzi chì devenu esse disignati in anguli sharp è spigoli sharp anu da esse sempre fatti in un arcu chjucu cù un picculu raghju di transizione di 0,5 mm, chì pò allargà a vita di u die.

6. Ci hè un crack in u moldu

In u prucessu di muffa injection, duvuta à a prissioni injection ripetuta di u moldu, a parti di u bordu di a cavità cù Angle agut vi pruducia cracks fatigue, soprattuttu vicinu à u pirtusu di rinfrescante hè particularmente faciuli à pruduce crack.Quandu u moldu hè in cuntattu cù a bocca, u fondu di u moldu hè spressu.Se u foru di l'anellu di posizionamentu di u moldu hè grande o u muru di fondu hè magre, a superficia di a cavità di u moldu pruducerà ancu cracks di fatigue.

Quandu i cracke nantu à a superficia di a cavità di u moldu sò riflesse nantu à a superficia di a parte plastica, i cracke nantu à a superficia di a parte plastica sempre apparenu continuamente in a stessa forma in a stessa parte.Quandu tali cracks appariscenu, a superficia di a cavità currispondente deve esse verificata immediatamente per i stessi cracks.Se u crack hè dovutu à a riflessione, u moldu deve esse riparatu meccanicamente.


Postu tempu: 18-11-22