• page_head_bg

Classificazione di Nylon PA d'alta temperatura è a so applicazione in u campu elettronicu

Nylon à alta temperatura (HTPA)hè un plasticu speciale di nylon ingegneria chì pò esse usatu in l'ambiente di 150 ℃ o più per un bellu pezzu.U puntu di fusione hè generalmente 290 ℃ ~ 320 ℃, è a temperatura di deformazione termica pò ghjunghje à 290 ℃ dopu a mudificazione di a fibra di vetru, è mantene eccellenti proprietà meccaniche in una larga gamma di temperatura è un ambiente di alta umidità.

Cù u so eccellente rendimentu, i materiali di nylon d'alta temperatura sò largamente usati in l'elettronica di u cunsumu cum'è i laptops è i telefoni cellulari.

Classificazione di nylon à alta temperatura

(1)Anylon lifaticu - PA46

In cunfrontu cù u plasticu di l'ingegneria ordinariu PA66, PA46 hà una simmetria è una regularità di a catena molekulari più altu, cusì hà una resistenza à u calore, forza, modulu di curvatura è stabilità dimensionale più altu.A causa di l'alta cristalinità di PA46, a velocità di furmazione hè assai rapida.PA46 hè principalmente usatu in l'elettronica, aerospaziale, automobilistica, etc.

 Campu 1

DSM 30% fibra di vetru PA46 rinforzatu per i pannelli di motori di l'aeronautica

Campu 2 

DSM 40% fibra di vetru PA46 rinforzatu per i collettori d'admission di l'automobile

(2)Hnylon alf aromaticu - PPA

A temperatura di deformazione termale di nylon semi-aromaticu hè trà 280 ℃ è 290 ℃.I variità principali sò PA4T, PA6T, PA9T, PA10T, etc. Paragunatu cù PA66 ordinariu, u tassu di assorbimentu di l'acqua PPA hè assai bassu, è a resistenza di l'oliu, a stabilità dimensionale è a resistenza di u clima hè assai bona, spessu usata in l'automobile, l'elettronica elettrica, l'industria di machini. , campi di merci.

 Campu 3

Connettore

(3) Nylon aromaticu - PARA

PARA hè stata inventata da DuPont, i più famosi di quali sò Nomex (aramid 1313) è Kevlar (aramid 1414).Stu tipu di materiale hè principarmenti utilizatu per a preparazione di fibra è foglia d'alta prestazione, a fibra fatta di alta forza, alta rigidità, altu modulu, alta resistenza à u calore, caratteristiche di forza dielettrica alta.Pò esse usatu cum'è fibra super forte è materiali di rinforzu per i cumpunenti militari, aerospaziali è altri strutturali.

Campu 4

Armatura Aramid 1414

Applicazione di nylon à alta temperatura in u campu elettronicu

(1) Telefuninu

U nylon d'alta temperatura hè largamente utilizatu in i telefuni mobili, cum'è u quadru di u telefuninu, l'antenna, u modulu di càmera, u supportu di parlante, u connettore USB è cusì.

▶ Antenna di telefuninu mobile

U prototipu direttu laser (LDS) pò esse usatu in antenne di telefuninu, circuiti elettronici di l'automobile, casse di cash machine è apparecchi acustici di qualità medica.U più cumuni hè l'antenna di u telefuninu.LDS pò laser l'antenna direttamente nantu à a cunchiglia di u telefuninu, chì ùn solu evita l'interferenza di u metallu internu di u telefuninu, ma ancu riduce a dimensione di u telefuninu.

U disignu multi-banda di l'antenna per smartphone 5G hè più cumplessu, mentre chì l'antenna LDS incontra u disignu di struttura magre è magre cun alta libertà di design.PPA, cum'è materiale di l'antenna LDS, hà eccellenti proprietà meccaniche è stabilità dimensionale, resistenza à alta temperatura, senza schiuma è deformazione bassa dopu a saldatura senza piombo, è bassa perdita di signale radio.

Campu 5

▶ Struttura di u telefuninu

A causa di a cumplessità di i segnali di freccia radio in i telefoni cellulari 5G, l'applicazione di a tecnulugia di nano-injection molding hà righjuntu un novu livellu.Nano-injection molding materiali bisognu di risistenti a temperatura alta, è PPA hè unu di i materiali chì risponde à stu requisitu, è PPA hà eccellenti pruprietà miccanicu è una bona forza di ligame cù metalli.

Campu 6

PPA hè utilizatu per e parti strutturali di i telefuni mobili

▶ Connettore USB

A dumanda di una funzione di carica rapida più efficiente è a carica wireless veloce di u telefuninu 5G hà elevatu i requisiti di sicurezza di u cunnessu USB-C, è u muntatu di u cunnessu USB hè principalmente basatu nantu à a tecnulugia di prucessu SMT.A causa di e caratteristiche d'alta velocità di u connettore è i bisogni di a tecnulugia di produzzione è di stallazione, i materiali resistenti à a temperatura alta sò diventati una necessità.PPA hà e caratteristiche di resistenza à alta temperatura è senza deformazione.Hè largamente utilizatu in u telefuninu USB.

(2) Laptops è tablette

Nylon d'alta temperatura pò rimpiazzà u metale per ottene un disignu sottile, pò esse usatu in u casu di a penna, a cunchiglia piatta, a resistenza di temperatura eccellente è a stabilità dimensionale facenu largamente usata in u fan, l'interfaccia di a penna. 

Campu 7

Copertura di u laptop

(3) Smart wearable

Nylon d'alta temperatura pò ancu esse usatu in u circuitu stereo LDS di l'orologio intelligente, l'antenna di incisione laser, u casu, u supportu internu è a cunchiglia posteriore è altri cumpunenti.

Campu 8

Applicazione di nylon à alta temperatura in smartwatch


Postu tempu: 20-10-22