• page_head_bg

Sapete di l'applicazione è a mudificazione di u materiale PLA open-hole

U materiale polimeru poroso hè un materiale polimeru cù numerosi pori furmati da gas dispersatu in u materiale polimeru.
Sta struttura porosa spiciali hè assai bona per l'applicazione di materiali assorbenti di u sonu, separazione è adsorption, liberazione sustinuta di droga, scaffold d'ossu è altri campi.

materiale 7
materiale 1

 materiale 2

I materiali porosi tradiziunali, cum'è u polipropilene è u poliuretanu, ùn sò micca faciuli à esse degradati è piglianu u petroliu cum'è materia prima, chì pruvucarà a contaminazione ambientale.
Per quessa, a ghjente hà cuminciatu à studià i materiali biodegradabili open-hole.

Applicazione di materiale PLA à fori aperti:

materiale 3 materiale 4

U materiale PLA open-hole hà ancu qualchi svantaghji, chì limitanu a so applicazione in u campu di materiale open-hole, cum'è:

1. Texture croccante, forza di tensione bassa è mancanza di elasticità di u materiale perforatu.
2. Slow rate di degradazione.
Se lasciate in u corpu per un bellu pezzu cum'è una droga, pò causà inflammazioni.
3. Sciacqua.
A bassa affinità per e cellule, se fatte in osse artificiali o cellule di scaffold sò difficiuli di aderisce è proliferate.

Per migliurà e carenze di i materiali PLA à buchi aperti, mischjà, riempimentu, copolymerization è altri metudi sò stati aduttati per migliurà i materiali PLA open-hole.
I seguenti sò parechji schemi di mudificazione di PLA:

1.PLA / PCL mudificazione blending
PCL, o polycaprolactone, hè ancu un materiale biodegradable cù una bona biocompatibilità, tenacità è forza di tensione.
U mischju cù PLA pò migliurà efficacemente a resistenza di resistenza di u PLA.
I circadori anu truvatu chì e pruprietà puderanu esse cuntrullate cuntrullendu u rapportu di PCL à PLA.Quandu u rapportu di massa di PLA à PCL era 7: 3, a forza di tensione è u modulu di u materiale era più altu.
Tuttavia, a tenacità diminuisce cù l'aumentu di u diametru di i pori.
U materiale PLA / PCL ùn hè micca tossicu è hà potenziale applicazioni in tessuti vascular di diametru chjucu.

materiale 5

2.PLA / PBAT blend mudificazione

PBAT hè un materiale degradable, chì hà a degradabilità di u poliester alifaticu è a durezza di u poliester aromaticu.A fragilità di PLA pò esse migliurata dopu a fusione cù PLA.

materiale 6

A ricerca mostra chì, cù l'aumentu di u cuntenutu di PBAT, a porosità di u materiale di u foru apertu diminuisce (a porosità hè u più altu quandu u cuntenutu di PBAT hè 20%), è l'allungamentu di a frattura aumenta.
Curiosamente, anche se l'aghjuntu di PBAT riduce a forza di trazione di PLA, a forza di trazione di PLA aumenta sempre quandu hè trasfurmatu in materiale apertu.

3.PLA / PBS blending mudificazione

PBS hè un materiale biodegradable, chì hà boni proprietà meccaniche, una eccellente resistenza à u calore, flessibilità è capacità di trasfurmazioni, è hè assai vicinu à i materiali PP è ABS.
Blending PBS cù PLA pò migliurà a fragilità è a processabilità di PLA.
Sicondu a ricerca, quandu u rapportu di massa di PLA: PBS era 8: 2, l'effettu cumpletu era u megliu;se u PBS hè aghjuntu in eccessu, a porosità di u materiale di u pirtusu apertu serà ridutta.

4.PLA / mudificazione di riempimentu di vetru BIOactive (BG).

Cum'è un materiale di vetru bioattivu, BG hè principalmente cumpostu di ossidu di fosforu di calcium sodium silicium, chì pò migliurà e proprietà meccaniche è a bioattività di PLA.

Cù l'aumentu di u cuntenutu di BG, u modulu di tensione di u materiale di u pirtusu apertu hà aumentatu, ma a forza di tensione è l'allungamentu à a rottura diminuinu.
Quandu u cuntenutu di BG hè di 10%, a porosità di u materiale apertu hè u più altu (87,3%).
Quandu u cuntenutu BG righjunghji u 20%, a forza di compressione di u compostu hè u più altu.
Inoltre, u materiale poroso PLA / BG compositu pò deposità una capa d'apatite osteoide nantu à a superficia è à l'internu in fluidi di u corpu simulati, chì ponu induce a regenerazione di l'osse.Dunque, PLA / BG hà u putenziale di esse appiicatu in i materiali di l'injertu di l'osse.


Postu tempu: 14-01-22