• page_head_bg

Ingegneria plastica PEEK

Cosa hè PEEK?

Polyether etere cetone(PEEK) hè un materiale polimeru aromaticu termoplasticu.Hè un tipu di plastica speciale di ingegneria cù prestazioni eccellenti, in particulare chì mostra una resistenza di calore super forte, resistenza à l'attrito è stabilità dimensionale.Hè largamente utilizatu in l'aerospaziale, militari, automobile, medicina è altri campi.

1606706145727395

Prestazione di basa PEEK

PEEK hà una forza meccanica alta, resistenza à alta temperatura, resistenza à l'impattu, ritardante di fiamma, resistenza à l'acidu è alkali, resistenza à l'idrolisi, resistenza à l'abrasione, resistenza à a fatigue, resistenza à a radiazione è boni proprietà elettriche.

Hè u più altu gradu di resistenza à u calore in plastica speciale ingegneria.

A temperatura di serviziu à longu andà pò esse da -100 ℃ à 260 ℃.

1606706173964021
1606706200653149

E materie prime plastiche PEEK anu caratteristiche di stabilità dimensionale superiore.L'ambiente cù grandi cambiamenti di temperatura è umidità hà pocu impattu nantu à a dimensione di i pezzi PEEK, è a freccia di contrazione di l'iniezione di PEEK hè chjuca, chì face a precisione di dimensione di e parti PEEK assai più altu ch'è quella di plastica generale, chì pò risponde à i requisiti di alta precisione dimensionale in cundizioni di travagliu.

PEEK hà caratteristiche prominenti di idrolisi resistente à u calore.

In l'ambienti di l'alta temperatura è l'alta umidità, l'absorption d'acqua hè assai bassu, simili à nylon è altri plastichi per via di l'absorption d'acqua è a dimensione di cambiamenti evidenti.

1606706231391062

PEEK hà un'eccellente tenacità è resistenza à a fatigue, paragunabili à leghe, è pò esse usatu per un bellu pezzu in ambienti di travagliu esigenti.Per rimpiazzà l'acciaio, l'aluminiu, u ramu, u titaniu, u ptFE è altri materiali d'altu rendiment, migliurà u rendiment di a macchina à u stessu tempu riduce assai u costu.

PEEK hà una bona sicurità.I risultati di a prova UL di u materiale mostranu chì l'indice di ritardamentu di fiamma di PEEK hè u Grade V-0, chì hè u gradu ottimale di ritardamentu di fiamma.A combustibilità di PEEK (vale à dì, a quantità di fumu pruduciutu durante a combustione cuntinua) hè a più bassa di qualsiasi plastica.

L'incapacità di gasu di PEEK (a cuncentrazione di gasu pruduciutu quandu si decompone à alta temperatura) hè ancu bassu.

A storia di PEEK

PEEK hè u materiale à a cima di a piramide plastica, è pocu cumpagnie in u mondu anu maestru di u prucessu di polimerizazione.

PEEK hè statu sviluppatu da ICI in l'anni 1970.Per via di e so proprietà meccaniche eccezziunali è e proprietà di trasfurmazioni, hè diventatu unu di i plastichi speciali di l'ingegneria più eccezziunale.

A tecnulugia PEEK di a Cina hà iniziatu in l'anni 1980.Dopu anni di ricerca dura, l'Università di Jilin hà sviluppatu u prucessu di sintesi di resina PEEK cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti.Ùn solu u rendiment di u produttu hà righjuntu u livellu PEEK straneru, ma ancu e materie prime è l'equipaggiu sò tutti basati in Cina, riducendu in modu efficace u costu di produzzione.

1606706263903155

Attualmente, l'industria PEEK di a Cina hè relativamente matura, cù a stessa qualità è pruduzzione cum'è i pruduttori stranieri, è u prezzu hè assai più bassu di u mercatu internaziunale.Ciò chì deve esse migliuratu hè a ricchezza di varietà di PEEK.

Victrex era una filiale di l'ICI di Gran Bretagna finu à ch'ella hè stata sparta.

Hè diventatu u primu fabricatore di PEEK in u mondu.

L'applicazione di PEEK

1. Applicazioni aerospaziali: rimpiazzamentu di l'aluminiu è altri metalli per i pezzi di l'aeronautica, per i slot di batterie di razzi, bulloni, nuts è cumpunenti per i motori di razzi.

2. Applicazione in u campu elettronicu: film d'insulation, connector, circuit board stampatu, connector high temperature, circuit integrated, cable coil skeleton, insulation coating, etc.

3. Applicazioni in i machini di l'automobile: cuscinetti, guarnizioni, guarnizioni, clutchs, freni è sistemi di climatizazione.Nissan, NEC, Sharp, Chrysler, GENERAL Motors, Audi, Airbus è altri anu cuminciatu à aduprà u materiale in grande quantità.

4. Applicazioni in u campu di a medicina: osse artificiali, basa di implant di denture, dispusitivi medichi chì anu da esse usatu ripetutamente.


Postu tempu: 09-07-21