• page_head_bg

Materiale d'alta prestazione PPO da SIKO.

Materiale PPO da SIKO

PPO GF40
Polyphenylene oxide o polyethylene etere Hè cunnisciutu ancu com'è polyphenylene oxide o polyphenylene etere, hè una resina termoplastica resistente à alta temperatura.

Caratteristichi è Applicazioni

PPO hè un plasticu di ingegneria termoplastica cù un rendimentu cumpletu eccellente, un isolamentu elettricu eccezziunale è resistenza à l'acqua, è una bona stabilità dimensionale.

1, proprietà dielettrica di plastica ingegneria prima

Struttura moleculare di resina PPO senza gruppi polari forti, proprietà elettriche stabili, ponu mantene boni proprietà elettriche in una larga gamma di temperatura è frequenza.

① Custante dielettrica: 2.6-2.8 hè u più chjucu in plastica ingegneria ② Tangente di perdita dielettrica Angle: 0.008-0.0042 (quasi micca affettatu da a temperatura, l'umidità è a frequenza) ③ A resistività di u voluminu: 1016 hè a più alta in plastica ingegneria

2, boni pruprietà meccanica è termale di a catena molecular PPO, chì cuntene un gran numaru di struttura di anellu aromaticu, a sensibilità di a catena molecular hè forte, a forza meccanica di a resina hè alta, una resistenza eccellente à u creep, u cambiamentu di temperatura hè assai chjucu.PPO hà una alta resistenza à u calore, a temperatura di transizione vetru finu à 211 ℃, u puntu di fusione 268 ℃.

3, eccellente resistenza à l'acqua PPO hè resina non-cristalline, in u solitu intervallu di temperatura, menu molekulari di u muvimentu, micca grandi gruppi polari in a catena principale, u mumentu dipolu ùn si verifica u polu, a resistenza à l'acqua hè assai bona, hè u più bassu tassu di assorbimentu d'acqua. di variità di plastica ingegneria.E so proprietà fisiche anu sempre pocu degradazione dopu à immersione in acqua calda per un bellu pezzu.

4, L'indice d'ossigenu di PPO autoestinguente hè 29, chì hè materiale autoestinguente, è l'indice d'ossigenu di polietilene d'altu impattu hè 17, chì hè materiale inflammable.A cumminazzioni di i dui hè di inflammabilità moderata.Quandu facia PPO ritardante di fiamma, ùn ci hè bisognu di aghjunghje un ritardante di fiamma alogenu, aghjunghjendu a dosa di ritardante di fiamma chì cuntene fosforu pò ghjunghje à u standard UL94.Reduce a contaminazione à l'ambiente.

5, bassu tassu di shrinkage, bona stabilità dimensionale;Non-tossicu, bassa densità 6, resistenza dielettrica è resistenza à a luce PPO àcitu, alkali è detergenti è altre currusioni basiche, sottu a cundizione di stress, oliu minerale è cetone, i solventi ester pruduceranu cracking di stress;I solventi organici cum'è l'idrocarburi alifatici, l'idrocarburi alifatici alogenati è l'idrocarburi aromatichi ponu fonde è dissolve.

A debulezza di PPO hè una resistenza à a luce povira, longu tempu sottu à a luce di u sole o l'usu di lampa fluorescente produce decolorazione, culore giallu, u mutivu hè chì a luce ultravioletta pò fà a catena di l'etere aromaticu split.Cumu migliurà a resistenza di luce di PPO diventa un tema.

A prestazione di PPO determina u campu è u scopu di l'applicazione:

①A densità MPPO hè chjuca, faciule da processà, a temperatura di deformazione termica in 90-175 ℃, ci sò diverse specificazioni di merchenzie, una bona stabilità dimensionale, adattata per a fabricazione di l'equipaggiu d'uffiziu, l'apparecchi domestici, scatuli di computer, chassis è pezzi di precisione.

② MPPO custante dielectric è perdita dielectric Angle tangente in i cinque plastiche ingegneria generale in u più bassu, chì hè, u megliu insulation, è bona resistenza à u calore, adattatu per l'industria elettrica.Adatta per a fabricazione di parti insulanti elettriche, cum'è un quadru di bobina, un supportu di tubu, un arbre di cuntrollu, una manica di scudo di trasformatore, una scatula di relay, un pilastru insulating, etc., chì sò usati in cundizioni umidi è carichi.

③ MPPO hà una bona resistenza à l'acqua è resistenza à u calore, chì hè adattatu per fà cuntatori d'acqua, pompe d'acqua è tubi di filatu utilizati in fabbriche tessili chì necessitanu beni di cunsumazione durable per a cucina.I tubi di filatu fatti di MPPO anu una longa vita di serviziu.

④ A custante dielettrica è a perdita dielettrica Angle tangente di MPPO ùn sò micca affettati da a temperatura è u numeru di ciculu in plastica ingegneria, è anu una bona resistenza à u calore è stabilità dimensionale, chì sò adattati per l'industria elettronica.


Postu tempu: 24-09-21