• page_head_bg

Cumu aghjustà i paràmetri di u prucessu di stampatura à iniezione?

A temperatura
A misurazione è u cuntrollu di a temperatura sò assai impurtanti in l'injection molding.Ancu s'è sti misurazioni sò relativamente simplici, a maiò parte di e macchine per stampà à iniezione ùn anu micca abbastanza punti di temperatura o cablaggio.
 
In a maiò parte di e macchine di iniezione, a temperatura hè sensata da una termocoppia.
Un termocoppiu hè basicamente dui fili diffirenti chì si riuniscenu à a fine.Se una estremità hè più calda di l'altru, un picculu missaghju telegraficu serà generatu.U più calore, u più forte u signale.
 
Controlu di temperatura
I termocoppi sò ancu largamente usati cum'è sensori in sistemi di cuntrollu di temperatura.Nantu à l'instrumentu di cuntrollu, a temperatura necessaria hè stabilita, è a visualizazione di u sensoru hè paragunata à a temperatura generata à u setpoint.
 
In u sistema più sèmplice, quandu a temperatura righjunghji un puntu stabilitu, hè spenta, è a putenza hè tornata quandu a temperatura scende.
Stu sistema hè chjamatu cuntrollu on / off perchè hè sia on o off.

Pressione d'iniezione
Questa hè a pressione chì face u plasticu per u flussu è pò esse misurata da i sensori in a bocca o in a linea idraulica.
Ùn hà micca un valore fissu, è u più difficiuli di riempia u muffa, a pressione di iniezione aumenta ancu, è ci hè una relazione diretta trà a pressione di a linea di iniezione è a pressione di iniezione.
 
Stage 1 pressure è stage 2 pressure
Durante a fase di riempimentu di u ciculu d'iniezione, una pressione di iniezione alta pò esse dumandata per mantene a rata di iniezione à u livellu necessariu.
L'alta pressione ùn hè più necessariu dopu chì u moldu hè pienu.
In ogni casu, in l'injection molding di certi termoplastici semi-cristallini (cum'è PA è POM), a struttura si deteriorarà per via di u cambiamentu bruscu di pressione, cusì qualchì volta ùn ci hè bisognu di utilizà a pressione secundaria.
 
Pressione di clamping
Per cumbatte a pressione di iniezione, a pressione di clamping deve esse usata.Invece di selezziunate automaticamente u valore massimu dispunibule, cunzidira l'area prughjettata è calculate un valore adattatu.L'area prughjettata di un pezzu di iniezione hè a più grande zona vista da a direzzione di l'applicazione di a forza di clamping.Per a maiò parte di i casi di stampa di iniezione, hè di circa 2 tunnellate per inch square, o 31 megabytes per metru quadru.In ogni casu, questu hè un valore bassu è deve esse cunsideratu cum'è una regula grossa, perchè una volta chì u pezzu di iniezione hà qualchì prufundità, i muri laterali devenu esse cunsideratu.
 
Back pressure
Questa hè a pressione chì u vitu deve esse generatu è superatu prima di cascà.L'alta pressione di retrocede conduce à una distribuzione uniforme di u culore è à a fusione di plastica, ma à u stessu tempu, estende u tempu di ritornu di a vite media, riduce a lunghezza di a fibra cuntenuta in u plastica di riempimentu, è aumenta u stress di l'injection. macchina.
Per quessa, u più bassu u back pressure, u megliu, in nisuna circustanza pò trapassa a pressa di machine à iniezione (quota massima) 20%.
 
Pressione di a bocca
A pressione di a bocca hè a pressione per sparà in bocca.Si tratta di a prissioni chì face u plasticu à u flussu.Ùn hà micca valore fissu, ma aumenta cù a difficultà di riempimentu di u moldu.Ci hè una relazione diretta trà a pressione di l'ugelli, a pressione di a linea è a pressione di iniezione.
In una macchina di iniezione a vite, a pressione di l'ugello hè circa 10% menu di a pressione di iniezione.In a macchina di stampaggio a iniezione di pistoni, a perdita di pressione pò ghjunghje à circa 10%.A perdita di pressione pò esse finu à u 50 per centu cù una macchina di stampa di pistone.
 
A velocità di iniezione
Questu si riferisce à a velocità di riempimentu di a fustella quandu a vite hè usata cum'è punch.Un altu ritmu di focu deve esse usatu in l'iniezione di i prudutti di pareti sottili, in modu chì a cola di fusione pò riempie u muffa cumpletamente prima di a solidificazione per pruduce una superficia più liscia.Una seria di ritmi di sparghje programati sò usati per evità difetti cum'è iniezione o trapping di gas.L'iniezione pò esse realizatu in un sistema di cuntrollu di circuitu apertu o chjusu.
 
Indipendentemente da a rata di iniezione utilizata, u valore di a velocità deve esse registratu nantu à u fogliu di registrazione inseme cù u tempu di iniezione, chì hè u tempu necessariu per u muffa per ghjunghje à a pressione di iniezione iniziale predeterminata, cum'è parte di u tempu di propulsione di vite.

 


Tempu di post: 17-12-21