• page_head_bg

Cumu migliurà a tenacità di u materiale PLA

Siccomu a pruibizione di plastica, i materiali biodegradabili sò diventati un novu puntu caldu, l'imprese maiò anu allargatu a produzzione, l'ordine aumentatu à u stessu tempu hà ancu causatu u fornimentu di materie prime, in particulare PBAT, PBS è altri materiali degradabili di sacchetti di membrana in solu 4 mesi. u prezzu hè cresciutu.Per quessa, u materiale PLA cun prezzu relativamente stabile hà attiratu l'attenzione.

Poly (acidu latticu) (PLA), cunnisciutu ancu poli (lactide), hè un novu materiale polimericu favuritu di l'ambiente ottenutu da a polimerizazione di l'apertura di l'anellu di l'acidu latticu preparatu da l'amido di granu biologicu, è pò esse completamente degradatu in l'ambiente. prudutti fini, cum'è CO2 è H2O.

A causa di i so vantaghji di alta forza meccanica, facilità di trasfurmazioni, altu puntu di fusione, biodegradabilità è bona biocompatibilità, hè stata largamente usata in l'agricultura, l'imballaggio alimentari, l'assistenza medica è altri campi.A paglia degradabile PLA hà ricevutu a più attenzione in l'ultimi anni.

In risposta à l'ordine di prohibizione di plastica, i paglia di carta sò largamente usati in Cina.Tuttavia, i paglia di carta sò largamente criticati per u so poviru sensu di usu.Sempre più pruduttori cumincianu à sceglie materiali mudificati PLA per fabricà cannucce.

In ogni casu, ancu s'è l'acidu polilatticu hà e proprietà meccaniche bè, u so bassu allungamentu à a rottura (di solitu menu di 10%) è a poca tenacità limitanu a so applicazione in paglia.

Per quessa, l'endurcimentu di PLA hè diventatu un tema di ricerca calda in u mumentu.U seguitu hè u prugressu attuale di a ricerca di rinforzamentu di PLA.

L'acidu poli-latticu (PLA) hè unu di i plastichi biodegradabili più maturi.E so materie prime sò da fibre vegetali rinnuvevuli, granu, derivati ​​agriculi, etc., è hà una bona biodegradabilità.PLA hà proprietà meccaniche eccellenti, simili à i plastichi di polipropilene, è ponu rimpiazzà i plastichi PP è PET in certi campi.Intantu, PLA hà una bona lucentezza, trasparenza, sensazione di manu è certe proprietà antibacteriale

Status di pruduzzione PLA

Attualmente, PLA hà duie rotte sintetiche.Unu hè a polimerizazione di cundensazione diretta, vale à dì l'acidu latticu hè direttamente disidratatu è condensatu sottu a temperatura alta è a pressione bassa.U prucessu di pruduzzione hè simplice è u costu hè bassu, ma u pesu molekulari di u pruduttu hè irregolare, è l'effettu di l'applicazione pratica hè poviru.

L'altru hè l'anellu di lactide - polimerizazione d'apertura, chì hè u modu di produzzione mainstream.

A degradabilità di PLA

PLA hè relativamente stabile à a temperatura di l'ambienti, ma si degrada facilmente in CO2 è acqua in ambienti di temperatura ligeramente più altu, ambienti acidi-base è ambienti microbiani.Dunque, i prudutti PLA ponu esse utilizati in modu sicuru in u periodu di validità è degradati puntualmente dopu esse scartati cuntrullendu l'ambiente è l'imballu.

asdad

I fatturi chì affettanu a degradazione di PLA includenu principalmente u pesu moleculare, u statu cristallino, a microstruttura, a temperatura è l'umidità ambientale, u valore di pH, u tempu di illuminazione è i microorganismi ambientali.

PLA è altri materiali ponu influenzà a rata di degradazione.

Per esempiu, PLA aghjunghjendu una certa quantità di farina di legnu o fibra di granu di granu pò accelerà assai a rata di degradazione.

Prestazione di a barriera PLA

L'insulazione si riferisce à a capacità di un materiale per impedisce u passaghju di gas o vapor d'acqua.

A pruprietà di a barriera hè assai impurtante per i materiali di imballaggio.Attualmente, u saccu di plastica degradabile più cumuni nantu à u mercatu hè u materiale compositu PLA / PBAT.

E proprietà di barriera di a film PLA mejoratu ponu allargà u campu di l'applicazione.

I fatturi chì affettanu a pruprietà di a barrera PLA includenu principalmente fatturi internu (struttura moleculare è statu di cristallizazione) è fattori esterni (temperatura, umidità, forza esterna).

1. A film PLA di riscaldamentu riducerà a so pruprietà di barriera, cusì PLA ùn hè micca adattatu per l'imballu di l'alimentu chì necessita di riscaldamentu.

2. Stretching PLA in una certa gamma pò cresce a pruprietà barriera.

Quandu u rapportu di tensione hè aumentatu da 1 à 6,5, a cristalinità di PLA hè assai aumentata, cusì a pruprietà di a barriera hè migliurata.

3. Adding some barriers (cum'è argilla è fibra) à a matrice PLA pò migliurà a pruprietà di a barrera PLA.

Questu hè chì a barrera prolonga u percorsu curvatu di u prucessu di permeazione di l'acqua o di u gasu per e molécule petite.

4. Trattamentu di revestimentu nantu à a superficia di a film PLA pò migliurà a pruprietà di a barriera.


Tempu di post: 29-10-21