Assicurà l'asciugatura
Nylon hè più igroscòpicu, se espostu à l'aria per un bellu pezzu, assorbe l'umidità in l'atmosfera. À a temperatura sopra u puntu di fusione (circa 254 ° C), e molécule d'acqua reagiscenu chimicamente cù u nylon. Questa reazzione chimica, chjamata idrolisi o scissione, ossida u nylon è scolorisce. U pesu moleculare è a durezza di a resina sò relativamente debilitatu, è a fluidità hè aumentata. L'umidità assorbita da u plasticu è u gasu cracked out of the joint clamping parts, a luce hè furmata nantu à a superficia ùn hè micca liscia, u granu d'argentu, speckle, microspores, bolle, espansione pesante di fusione ùn pò micca esse furmatu o furmatu dopu a forza meccanica diminuite significativamente. Infine, u nylon cleaved da questa idrolisi hè cumplettamente irreductible è ùn pò micca esse usatu di novu ancu s'ellu hè ri-seccatu.
Materiale Nylon prima di funziunamentu d'asciugatura iniezione si deve esse pigliatu in seriu, à asciucà à ciò chì gradu da i bisogni di i prudutti finiti à decide, di solitu 0.25% sottu, avia megliu ùn trapassa 0.1%, comu longu com'è a materia prima secca bè, injection molding hè. faciule, i pezzi ùn portanu micca assai prublemi nantu à a qualità.
Nylon avìa megliu aduprà vacuum drying, perchè a cundizione di a temperatura di l'asciugatura di pressione atmosferica hè più altu, a materia prima per esse secca esiste sempre u cuntattu cù l'ossigenu in l'aria è a pussibilità di decolorazione di l'ossidazione, l'ossidazione eccessiva averà ancu l'effettu cuntrariu, cusì chì a pruduzzione di brittle.
In l'absenza di l'equipaggiu d'asciugatura in vacuum, l'asciugatura atmosferica pò esse usata solu, ancu s'ellu l'effettu hè poviru. Ci sò parechji termini diffirenti per e cundizioni di siccazione atmosferica, ma quì sò solu uni pochi. U primu hè 60 ℃ ~ 70 ℃, u gruixu di a capa di materiale 20 mm, coccia 24 h ~ 30 h; U sicondu ùn hè micca più di 10h quandu si secca sottu à 90 ℃; U terzu hè à 93 ℃ o sottu, siccatu 2h ~ 3h, perchè in a temperatura di l'aria più di 93 ℃ è cuntinuu 3h sopra, hè pussibule di fà cambià u culore di nylon, cusì a temperatura deve esse ridutta à 79 ℃; U quartu hè di aumentà a temperatura à più di 100 ℃, o ancu 150 ℃, per via di a cunsiderazione di l'esposizione di nylon à l'aria per troppu longu o per u malu funziunamentu di l'equipaggiu di secca; U quintu hè l'asciugatura di a tramoggia di l'aria calda di a macchina di stampaggio iniezione, a temperatura di l'aria calda in a tramoggia hè elevata à micca menu di 100 ℃ o più altu, perchè l'umidità in u plasticu si evapora. Allora l'aria calda hè purtata à longu u cima di u hopper.
Se u plasticu seccu hè espostu in l'aria, assorbe rapidamente l'acqua in l'aria è perde l'effettu di siccà. Ancu in a tramoggia di a macchina coperta, u tempu di almacenamentu ùn deve esse troppu longu, in generale micca più di 1 ora in i ghjorni di pioggia, i ghjorni di sole sò limitati à 3 ore.
Cuntrolla a temperatura di u canna
A temperatura di fusione di u nylon hè alta, ma quandu ghjunghje à u puntu di fusione, a so viscosità hè assai più bassu di i termoplastichi generali cum'è u polistirene, per quessa, a furmazione di fluidità ùn hè micca un prublema. Inoltre, per via di e proprietà reologiche di u nylon, a viscosità apparente diminuisce quandu a velocità di cisura aumenta, è a gamma di temperatura di fusione hè stretta, trà 3 ℃ è 5 ℃, cusì a temperatura di u materiale hè a guaranzia di u muffa di riempimentu liscia.
Ma nylon in u statu di fusione quandu a stabilità termale hè poviru, trasfurmazioni di materiale troppu altu moderatu troppu longu tempu di riscaldamentu pò purtà à a degradazione di polimeru, cusì chì i prudutti cumpariscenu bolle, calà a forza. Per quessa, a temperatura di ogni rùbbrica di u canna deve esse strettamente cuntrullati, cusì chì u pellet in a temperatura di fusione alta, a situazione di riscaldamentu hè u più raghjone pussibule, qualchi uniformi, per evitari u fenomenu di surriscaldamentu di u cattivu funnu. In quantu à l'intera forma, a temperatura di a canna ùn deve micca più di 300 ℃, è u tempu di riscaldamentu di a pellet in u canna ùn deve micca più di 30 min.
Cumpunenti di l'equipaggiu migliurà
U primu hè a situazione in u canna, ancu s'ellu ci hè una grande quantità di materiale in iniezione in avanti, ma u flussu inversu di materiale fusu in u groove di u viti è a fuga trà a faccia finale di u vitu è u muru internu di u canna inclinatu aumentanu ancu. per via di a grande liquidità, chì ùn solu riduce a pressione di iniezione efficace è a quantità di alimentazione, ma ancu qualchì volta impedisce u prugressu lisu di l'alimentazione, per quessa chì a vite ùn pò micca sbulicà. Per quessa, un ciclu di cuntrollu deve esse stallatu à a fronte di u canna per impediscenu u backflow. Ma dopu a stallazione di l'anellu di cuntrollu, a temperatura di u materiale deve esse aumentata da 10 ℃ ~ 20 ℃ per quessa, a perdita di pressione pò esse compensata.
U sicondu hè u nozzle, l'azzione di l'iniezione hè cumpleta, a vite torna, u fondu in u furnace frontale sottu pressione residuale pò esce da u nozzle, vale à dì u chjamatu "fenominu di salivazione". Se u materiale per esse salivated in a cavità farà i pezzi cù spots di materiale friddu o difficiuli di riempie, se u nozzle contr'à u muffa prima di sguassà, è hà aumentatu assai u funziunamentu di u prublema, l'ecunumia ùn hè micca costu. Hè un metudu efficau per cuntrullà a temperatura di a bocchetta mettendu un anellu di riscaldamentu adattatu separatamente nantu à a bocchetta, ma u metudu fundamentale hè di cambià a bocchetta cù a bocchetta di a valvola di primavera. Di sicuru, u materiale di primavera utilizatu da stu tipu di ughjettu deve esse resistente à a temperatura alta, altrimenti perde u so effettu elasticu per via di l'anneling di compressione ripetuta à alta temperatura.
S'assurer que l'échappement du moule et contrôler la température du moule
A causa di l'altu puntu di fusione di u nylon, à u turnu, u so puntu di congelazione hè ancu altu, u materiale di fusione in u moldu friddu pò esse solidificatu in ogni mumentu per via di a temperatura per falà sottu à u puntu di fusione, impediscendu u cumpletu di l'azzione di riempimentu di u muffa. , cusì l'iniezione d'alta veloce deve esse aduprata, soprattuttu per e parti di pareti sottili o parti di longa distanza di flussu. Inoltre, u riempimentu di muffa d'alta velocità porta ancu un prublema di scarico di cavità, u muffa di nylon deve avè misure di scarico adatte.
U nylon hà esigenze di temperatura di fustelle assai più altu ch'è i termoplastici generali. In generale, a temperatura alta di u muffa hè favurevule per u flussu. Hè assai impurtante per i pezzi cumplessi. U prublema hè chì a freccia di rinfrescamentu di funnu dopu à riempia a cavità hà un effettu significativu nantu à a struttura è e proprietà di pezzi di nylon. Principalmente si trova in a so cristallizazione, quandu in a temperatura alta in un statu amorfu in a cavità, a cristallizazione hà cuminciatu, a dimensione di u tassu di cristallizazione hè sottumessu à a temperatura di u muffa alta è bassa è u trasferimentu di calore. Quandu i pezzi magre cù allungamentu elevatu, una bona trasparenza è durezza sò necessarii, a temperatura di u moldu deve esse bassu per riduce u gradu di cristallizazione. Quandu un muru grossu cù una durezza alta, una bona resistenza à l'usura è una piccula deformazione in usu hè necessariu, a temperatura di u moldu deve esse più altu per aumentà u gradu di cristallizazione. Nylon esigenze temperature muffa sò supiriuri, chistu è perchè u so tassu shrinkage furmà hè grande, quandu si cambia da statu fusu à u statu solidu shrinkage vulume hè assai grande, soprattuttu per i prudutti muru grossu, a temperatura di muffa hè troppu bassu pruvucarà gap internu. Solu quandu a temperatura di u moldu hè bè cuntrullata, a dimensione di e parti pò esse più stabile.
A gamma di cuntrollu di temperatura di u muffa di nylon hè 20 ℃ ~ 90 ℃. Hè megliu avè un dispositivu di rinfrescante (cum'è l'acqua di u rubinettu) è di riscaldamentu (cum'è un tubu di calefaccia elettrica plug-in).
Aneling è umidificazione
Per l'usu di a temperatura più altu di 80 ℃ o esigenze strette di precisione di e parti, dopu à u modellu deve esse annealed in oliu o paraffina. A temperatura d'annealing deve esse 10 ℃ ~ 20 ℃ più altu ch'è a temperatura di serviziu, è u tempu deve esse circa 10min ~ 60min secondu u spessore. Dopu à l'anneling, deve esse rinfriscata lentamente. Dopu à l'anneling è u trattamentu termale, u cristallu di nylon più grande pò esse acquistatu, è a rigidità hè migliurata. Parti cristallizzate, u cambiamentu di densità hè chjucu, micca deformazione è cracking. E parti fissate da u metudu di rinfrescamentu bruscu anu una bassa cristallinità, un picculu cristallu, una alta tenacità è trasparenza.
Aghjunghjendu l'agente nucleante di nylon, l'injection molding pò pruduce grandi cristalli di cristallinità, ponu accurtà u ciculu d'iniezione, a trasparenza è a rigidità di e parti sò state migliurate.
I cambiamenti in l'umidità ambientale ponu cambià a dimensione di pezzi di nylon. Nylon stessu tassu di shrinkage hè più altu, in modu di mantene u megliu relativamente stabile, pò aduprà acqua o suluzione aqueous per pruduce trattamentu umitu. U metudu hè di immergerà e parte in acqua bollente o solu suluzione di acetate di potassiu (a ratio di l'acetate di potassiu è l'acqua hè 1,25: 100, puntu di ebollizione 121 ℃), u tempu di immersione dipende da u gruixu di muru massimu di e parti, 1,5 mm 2 h. , 3mm 8h, 6mm 16h. U trattamentu di umidificazione pò migliurà a struttura di cristalli di plastica, migliurà a durezza di e parti, è migliurà a distribuzione di u stress internu, è l'effettu hè megliu cà u trattamentu di annealing.
Postu tempu: 03-11-22