• page_head_bg

Introduzione à u Masterbatch di Colore Adupratu per Match Granuli Plastici

Chì ghjè u masterbatch di culore?

Introduzione à u Color Mast1 

Masterbatch di culore, hè un novu tipu di colorante speciale di materiale polimeru, cunnisciutu ancu com'è preparazione di pigmenti.

 

Hè cumpostu di trè elementi basi: pigmentu o tintura, carrier è additivu.Hè l'aggregatu di pigmentu super constantu o tintura uniformemente attaccata à a resina.Pò esse chjamatu pigmentu concentratu, perchè u so putere di culore hè più altu ch'è u pigmentu stessu.

In corta, u masterbatch di culore hè un aggregatu di un pigmentu o tintura chì hè uniformu attaccatu à una resina.

 

Chì sò i cumpunenti basi di u masterbatch di culore?

Introduzione à u Color Mast2 

A cumpusizioni di basa di u masterbatch di culore:

 

1. Pigmentu o tintura

 

I pigmenti sò spartuti in pigmenti organici è pigmenti inorganici.

 

Pigmenti organici cumunimenti usati sò: ftalocianina rossa, ftalocianina blu, verde ftalocianina, rossa veloce, rossa macromolecolare, gialla macromolecolare, gialla permanente, viola permanente, rossa azoica e così via.

 

Pigmenti inorganici cumunimenti usati sò: cadmiu rossu, cadmiu giallu, diossidu di titaniu, neru di carbone, ossidu di ferru rossu, ossidu di ferru giallu è cusì.

 

2. Carrier

 

U trasportatore hè a matrice di u masterbatch di culore.Masterbatch di culore speciale generalmente sceglie a listessa resina cum'è a resina di u produttu cum'è u trasportatore, a cumpatibilità di i dui hè u megliu, ma ancu cunsiderà a fluidità di u trasportatore.

 

3. Dispersant

 

A prumuzione di u pigmentu spargugliatu in modu uniforme è micca più condensatu, u puntu di fusione di u dispersante deve esse più bassu di a resina, è a resina hà una bona cumpatibilità, è u pigmentu hà una bona affinità.I dispersanti più cumunimenti utilizati sò a cera di polietilene è u stearate.

 

4. Additivu

 

Cum'è flame retardant, brightening, antibacterial, antistatic, antioxidante è altre varietà, salvu chì a dumanda di u cliente, generalmente ùn cuntene l'additivi sopra in u masterbatch di culore.

 

Chì sò e varietà è i gradi di masterbatch di culore?

Introduzione à u Color Mast3 

I metudi di classificazione di masterbatch di culore sò cumunimenti usati cum'è seguitu:

Classificazione pertraspurtadore: cum'è PE master, PP master, ABS master, PVC master, EVA master, etc.

Classificazione per usu: cum'è maestru d'iniezione, maestru di soffiatura, maestru di filatura, etc.

Ogni varietà pò esse divisa in diversi gradi, cum'è:

1. Masterbatch avanzatu di culore di iniezione:Adupratu per scatuli di imballaggi cosmetichi, ghjoculi, recinzioni elettrici è altri prudutti avanzati.

2. Masterbatch di culore di iniezione ordinariu:Adupratu per i prudutti di plastica generale di ogni ghjornu, cuntenituri industriali, etc.

3. Masterbatch di culore di film di soffiu avanzatu:utilizatu per a colorazione di i prudutti ultra-sottili.

4. Masterbatch di culore di film di soffiu ordinariu:utilizatu per i sacchetti di imballaggio generale, i sacchetti tessuti di colpu di colorazione.

5. Masterbatch di culore di filatura:Adupratu per a colorazione di filatura di fibre tessili, particelle di pigmentu maestru di culore fine, alta cuncentrazione, forte putenza di colorazione, bona resistenza à u calore, resistenza à a luce.

6. Masterbatch di culore di bassa qualità:Adupratu per a fabricazione di prudutti di bassa qualità cù esigenze di qualità di culore bassu, cum'è latte di basura, cuntenituri di bassa qualità, etc.

Introduzione à u Color Mast47. Masterbatch di culore speciale:secondu a varietà plastica specificata da l'utilizatore per i prudutti, sceglite u listessu plastica cum'è u traspurtadore fattu di culore maestru.Per esempiu, PP master è ABS master rispettivamente sceglie PP è ABS cum'è trasportatori.

8. Masterbatch universale di culore:una resina (di solitu PE cun puntu di fusione bassu) hè ancu usata cum'è u traspurtadore, ma pò esse appiicata à u culore di altre resine in più di a resina di trasportatore.

U masterbatch di culore universale hè relativamente simplice è cunvene, ma hà assai svantaghji.U livellu di resistenza à u calore di u masterbatch di culore speciale hè generalmente adattatu per i plastichi utilizati in u pruduttu, è pò esse usatu à a temperatura normale.Diversi gradi di decolorazione pò esse causatu solu in e seguenti circustanze, unu hè a temperatura hè fora di u normale, unu hè u downtime hè troppu longu.

9. In cunfrontu cù a colorazione di granulazione, u masterbatch di culore hà i seguenti vantaghji:

(1) U culore è a trasfurmazioni di u produttu hè cumpletu una volta, per evità u prucessu di riscaldamentu di granulazione è colorazione di plastica, per prutezzione di a qualità di i prudutti di plastica hè bona.

(2) U prucessu di pruduzzione di i prudutti di plastica hè u più simplificatu.

(3) Pudete salvà assai elettricità.

Perchè adupràmasterbatch di culore?

Introduzione à u Color Mast5 L'usu di masterbatch di culore hà i seguenti vantaghji:

1. Better dispersion di pigmentu in i prudutti

U masterbatch di culore hè un aggregatu fattu attachendu una quantità superconstante di pigmentu uniformemente à una resina.

In u prucessu di produzzione di masterbatch di culore, u pigmentu deve esse raffinatu per migliurà a dispersione è u putere di culore di u pigmentu.U traspurtadore di u masterbatch di culore speciale hè u listessu cum'è u plasticu di u pruduttu, è hà una bona currispundenza.Dopu à u caldu è a fusione, i particeddi di pigmentu ponu esse ben dispersi in u plasticu di u pruduttu.

2. Mmantene a stabilità chimica di u pigmentu

Se u pigmentu hè utilizatu direttamente, u pigmentu assorbe l'acqua è l'oxidazione per u so cuntattu direttu cù l'aria durante u almacenamentu è l'usu.Dopu à diventà un masterbatch di culore, u traspurtadore di resina isolarà u pigmentu da l'aria è l'acqua, per quessa chì a qualità di u pigmentu pò esse invariata per un bellu pezzu.

3. Assicurà a stabilità di u culore di u produttu

U masterbatch di culore hè simile à a particella di resina, chì hè più còmuda è precisa in a misurazione.Quandu u mischju, ùn aderisce micca à u cuntinuu, è u mischju cù a resina hè più uniforme, cusì pò assicurà a stabilità di a quantità di l'aghjuntu, per assicurà a stabilità di u culore di u pruduttu.

4. Prutegge a salute di l'operatore

U pigmentu hè in generale pulverulente, chì hè faciule di vola quandu aghjustatu è mischju, è affettarà a salute di l'operatore dopu esse inalatu da u corpu umanu.

5. Mantene l'ambiente pulito è senza macchie utensili

Introduzione à u Color Mast66. Prucessu simplice, faciule da turnà u culore, risparmia tempu è materie prime

A causa di u pigmentu in u prucessu di almacenamiento è l'usu di u cuntattu direttu cù l'aria, cusì ci sarà l'assorbimentu di l'umidità, l'ossidazione, l'agglutinazione è altri fenomeni, l'usu direttu apparirà nantu à a superficia di i prudutti di plastica macchie di culore, culore scuru, culore faciule. per fade, è pruvucà a polvera volante quandu mischjà, affettendu a salute di l'operatore.

È u masterbatch di culore in u prucessu di produzzione attraversu un processu meccanicu, u pigmentu hè statu raffinatu, u pigmentu è u trasportatore di resina, dispersante hè cumplettamente mischiatu, cusì chì u pigmentu è l'aria, l'isolamentu di l'acqua, rinfurzendu cusì a resistenza di u pigmentu à u clima, migliurà a dispersione è a colorazione. putenza di u pigmentu, culore luminoso.A causa di a forma simili di u masterbatch di culore è pellets di resina, hè più còmuda è precisa in a misurazione.Quandu u mischju, ùn aderisce micca à u cuntinuu, cusì risparmia u tempu di pulizziari u cuntinuu è a macchina è a materia prima utilizata in a macchina di pulizia.


Postu tempu: 23-11-22