• page_head_bg

PBAT hè più vicinu à a perfezione chè parechji polimeri Ⅰ

I polimeri perfetti - polimeri chì equilibranu e proprietà fisiche è l'effetti ambientali - ùn esistenu micca, ma u polibutilene tereftalate (PBAT) hè più vicinu à a perfezione chè parechji.

Dopu à decennii di fallimentu di piantà chì i so prudutti finiscinu in discariche è oceani, i pruduttori di polimeri sintetici sò sottumessi à pressione per piglià a rispunsabilità.Parechje reduppianu i so sforzi per prumove u riciclamentu per difende a critica.Altre cumpagnie cercanu di affruntà u prublema di i rifiuti investendu in plastica biodegradabili, cum'è l'acidu polilatticu (PLA) è l'esteri di l'acidu grassu poliidrossi (PHA), in a speranza chì a degradazione naturale alleviarà almenu una parte di i rifiuti.

Ma u riciclamentu è i biopolimeri affrontanu ostaculi.Per esempiu, malgradu anni di sforzi, i Stati Uniti anu sempre riciclà menu di 10 per centu di plastica.È i polimeri bio-basati - spessu i prudutti di a fermentazione - sò in difficultà per ottene u rendiment è a scala di i polimeri sintetici chì sò destinati à rimpiazzà.

PBAT combina alcune di e proprietà benefiche di polimeri sintetici è bio-basati.Hè derivatu da i prudutti petrochimichi cumuni - l'acidu tereftalicu raffinatu (PTA), butanediol è l'acidu adipicu, ma hè biodegradable.Cum'è un polimeru sinteticu, pò esse facilmente produttu in massa, è hà e proprietà fisiche necessarie per fà filmi flessibili paragunabili à quelli di i plastichi tradiziunali.

L'interessu in PBAT hè in crescita.I pruduttori stabiliti cum'è BASF in Germania è Novamont in Italia vedenu una dumanda aumentata dopu decennii di nutrimentu di u mercatu.Ci sò uniti da più di una meza decina di pruduttori asiatichi chì aspettanu chì l'affari per u polimeru fiuriscenu mentre i guverni regiunale spinghjanu per a sustenibilità.

Marc Verbruggen, anzianu CEO di u fabricatore di PLA NatureWorks è avà un cunsultore indipendente, crede chì PBAT hè "u pruduttu bioplasticu più economicu è faciule da fabricà" è crede chì PBAT hè diventatu u bioplasticu flexible preeminente. PBS) è i cuncurrenti PHA.È hè prubabile di classificà à fiancu à u PLA cum'è i dui plastichi biodegradabili più impurtanti, chì ellu dice chì diventa u pruduttu dominante per l'applicazioni rigide.

Ramani Narayan, un prufissore di ingegneria chimica in l'Università Statale di Michigan, hà dettu chì u puntu di vendita principale di PBAT - a so biodegradabilità - vene da ligami ester, piuttostu cà u scheletru di carbone-carbonu in polimeri non degradabili cum'è u polietilene.I ligami esteri sò facilmente idrolizzati è danati da l'enzimi.

Per esempiu, l'acidu polilatticu è u PHA sò poliesteri chì si degradanu quandu i so ligami esteri si rompenu.Ma u poliester più cumuni - u polietilene tereftalato (PET), utilizatu in fibri è buttigli di soda - ùn si rompe cusì facilmente.Questu hè chì l'anellu aromaticu in u so scheletru vene da PTA.Sicondu Narayan, l'anelli chì dà proprietà strutturali facenu ancu PET idrofobicu."L'acqua ùn hè micca faciule d'entra è rallenta tuttu u prucessu di l'idrolisi", disse.

Basf produce u polibutilene tereftalato (PBT), un poliester fattu da butanediol.I circadori di a cumpagnia anu cercatu un polimeru biodegradable chì puderanu pruduce facilmente.Anu rimpiazzatu qualchì PTA in PBT cù l'acidu glicolicu diacid adipose.In questu modu, e parti aromatiche di u polimeru sò siparati in modu chì ponu esse biodegradabili.À u listessu tempu, ci hè abbastanza PTA per dà u polimeru proprietà fisiche preziose.

Narayan crede chì u PBAT hè un pocu più biodegradable chì u PLA, chì esige compost industriale per decompone.Ma ùn pò micca cumpete cù PHAs dispunibuli cummerciale, chì sò biodegradabili in cundizioni naturali, ancu in ambienti marini.

I sperti spessu paragunanu e proprietà fisiche di PBAT à u polietilene di bassa densità, un polimeru elasticu utilizatu per fà filmi, cum'è i sacchetti di basura.

PBAT hè spessu mischju cù PLA, un polimeru rigidu cù proprietà simili di polistirene.A marca Ecovio di Basf hè basatu annantu à questa mistura.Per esempiu, Verbruggen dice chì una borsa di shopping compostable cuntene tipicamente 85% PBAT è 15% PLA.

polimeri 1

Novamont aghjusta una altra dimensione à a ricetta.A cumpagnia mischja PBAT è altri poliesteri aromatici alifatici biodegradabili cù amidu per creà resine per applicazioni specifiche.

Stefano Facco, u novu capu di sviluppu cummerciale di a cumpagnia, hà dettu: "In l'ultimi 30 anni, Novamont hà focu annantu à l'applicazioni induve e capacità di degradazione ponu aghjunghje valore à u pruduttu stessu."

Un grande mercatu per PBAT hè u mulch, chì hè spargugliatu intornu à i culturi per prevene l'erbaccia è aiutà à mantene l'umidità.Quandu u film di polietilene hè utilizatu, deve esse tiratu è spessu intarratu in terraferma.Ma i filmi biodegradabili ponu esse cultivati ​​direttamente in terra.

polimeri 2

Un altru grande mercatu hè i sacchetti di basura compostabili per u serviziu di l'alimentariu è a cullizzioni in casa di l'alimentariu è i rifiuti di giardinu.

I sacchetti di cumpagnie cum'è BioBag, recentemente acquistatu da Novamont, sò stati venduti à i rivenditori per anni.

 polimeri 3


Tempu di post: 26-11-21