Joerg Auffermann, Capu di a squadra di sviluppu di l'affari globale di i biopolimeri BASF, hà dettu: "I principali benefici ecologichi di i plastichi compostabili venenu à a fine di a so vita, postu chì questi prudutti aiutanu à cunvertisce i rifiuti alimentari da discariche o incineratori in riciclamentu organicu.
Nantu à l'anni, l'industria di poliester biodegradabili hè entrata in applicazioni diverse da i filmi sottili. In u 2013, per esempiu, a cumpagnia di cafè svizzera hà introduttu capsules di caffè fatti da a resina Basf Ecovio.
Un mercatu emergente per i materiali Novamont hè a tavola biodegradable, chì pò esse compostata cù altri materiali urgànichi. Facco dici chì a cutelleria hè digià attrachjata in lochi cum'è l'Europa chì anu passatu regulamenti chì limitanu l'usu di plastica unicu.
I novi attori PBAT asiatichi entranu in u mercatu in anticipazione di una crescita più guidata da l'ambiente. In Corea di u Sud, LG Chem sta custruendu una pianta PBAT di 50 000 tunnellate à l'annu chì cumincià a produzzione in u 2024 cum'è parte di un pianu d'investimentu di 2,2 miliardi di dollari in Seosan. SK Geo Centric (antica SK Global Chemical) è Kolon Industries sò partenarii per custruisce una pianta PBAT di 50 000 tonnellate in Seoul. Kolon, un fabricatore di nylon è poliester, furnisce tecnulugia di produzzione, mentre SK furnisce materie prime.
A corsa à l'oru PBAT era a più grande in Cina. OKCHEM, un distributore di chimichi cinesi, aspetta chì a produzzione di PBAT in Cina aumente da 150 000 tunnellate in 2020 à circa 400 000 tunnellate in 2022.
Verbruggen vede una quantità di mutori d'investimentu. Da una banda, ci hè stata una crescita recente di a dumanda di tutti i tipi di biopolimeri. L'offerta hè stretta, cusì u prezzu di PBAT è PLA hè altu.
Inoltre, Verbruggen hà dettu, u guvernu cinese hà spintu u paese per "diventà più grande è più forte" in bioplastiche. A principiu di questu annu, hà passatu una lege chì pruibisce sacchetti di shopping, cannucce è posate non biodegradabili.
Verbruggen hà dettu chì u mercatu PBAT era attraente per i pruduttori chimichi chinesi. A tecnulugia ùn hè micca cumplicata, soprattuttu per cumpagnie cù sperienza in poliester.
Per cuntrastu, u PLA hè più intensivu di capitale. Prima di fà u polimeru, a cumpagnia hà bisognu di fermentà l'acidu latticu da una fonte abundante di zuccaru. Verbruggen hà nutatu chì a Cina hà un "déficit di zuccheru" è hà bisognu di impurtà carbuidrati. "A Cina ùn hè micca necessariamente un bonu locu per custruisce assai capacità", disse.
I pruduttori di PBAT esistenti anu seguitu cù novi attori asiatichi. In u 2018, Novamont hà finitu un prughjettu di retrofit una fabbrica di PET in Patrika, Italia, per pruduce poliester biodegradable. U prughjettu hà radduppiatu a so pruduzzione di poliester biodegradable à 100.000 tunnellate annu.
È in 2016, Novamont hà apertu una pianta per fà butanediol da u zuccheru cù una tecnulugia di fermentazione sviluppata da Genomatica. A pianta di 30.000 tonnellate annu in Italia hè l'unica di u so tipu in u mondu.
Sicondu Facco, i novi pruduttori asiatichi di PBAT sò prubabilmente di pruduce un numeru limitatu di etichette di prudutti per applicazioni à grande scala. "Ùn hè micca difficiule." Ellu disse. Novamont, invece, mantene a so strategia di serve i mercati specializati.
Basf hà rispostu à a tendenza di a custruzzione asiatica di PBAT custruendu una nova pianta in Cina, licenziendu a so tecnulugia PBAT à a cumpagnia chinesa Tongcheng New Materials, chì pensa à custruisce una pianta di produzzione di 60 000 tunnellate / annu in Shanghai da 2022. Basf venderà a pianta di a pianta. prudutti.
"I sviluppi pusitivi di u mercatu sò previsti per cuntinuà cù e nuove leggi è regulamenti chì guvernanu l'usu di materiali bioplastici in imballaggi, mulling è sacchetti", disse Auffermann. A nova pianta permetterà à BASF di "soddisfà i bisogni crescente di a regione da u livellu lucale".
"U mercatu hè previstu di cuntinuà à sviluppà in modu pusitivu cù e nuove leggi è rigulamenti chì guvernanu l'usu di materiali bioplastici in l'applicazioni di imballaggi, mulling è sacchetti", disse Auffermann. A nova facilità permetterà à BASF di "soddisfà a dumanda crescente in a regione".
In altre parolle, BASF, chì hà inventatu PBAT quasi un quartu di un seculu fà, hè ghjuntu à u boom di novi affari cum'è u polimeru diventa un materiale mainstream.
Tempu di post: 26-11-21