• page_head_bg

PLA è PBAT

Ancu se i dui sò materiali biodegradabili, e so fonti sò diffirenti.PLA hè derivata da materiali biologichi, mentri PKAT hè derivatu da materiali petrochimici.

U materiale monomeru di PLA hè l'acidu latticu, chì hè generalmente macinatu da i culturi di buccia cum'è u granu per estrae l'amidu, è poi cunvertitu in glucose micca raffinatu.

U glucose hè poi fermentatu in modu simili à a cerveza o l'alcohol, è eventualmente u monomeru di l'acidu latticu hè purificatu.L'acidu latticu hè ripolimerizatu da u lattide à poli (acidu latticu).

BAT polytereftalic acid - butanediol adipate, appartene à u plasticu biodegradable petrochemical, da l'industria petrochimica, u monomeru principale hè l'acidu tereftalico, butanediol, l'acidu adipicu.

PBAT1

Se u PLA hè un prìncipe ghjovanu è forte, allora PBAT hè una rete femminile rossa rossa.PLA hà un altu modulu, una alta resistenza à a trazione è una duttilità povera, mentre chì PKAT hà un altu ritmu di crescita di frattura è una bona duttilità.

PLA hè cum'è PP in plastica generale, injection molding, extrusion, blow molding, blister pò fà tuttu, PBAT hè più cum'è LDPE, imballaggio saccu film hè bonu à.

PBAT2

PLA hè un solidu trasparente giallu chjaru, una bona stabilità termica, una temperatura di trasfurmazione 170 ~ 230 ℃, hà una bona resistenza à i solventi, pò esse trattatu in una varietà di manere, cum'è estrusione, filatura, stretching biaxial, injection blow molding.

Simile à PP, a trasparenza hè simile à PS, PLA pura ùn pò esse usata per preparà direttamente i prudutti, u PLA hà una forza alta è un modulu di compressione, ma a so dura è povira tenacità, mancanza di flessibilità è elasticità, deformazione faciule, d'impattu è di lacrime. a resistenza hè povera.

U PLA hè di solitu usatu per fà prudutti degradabili dopu a mudificazione, cum'è utensili di catering dispunibuli è cannucce.

PBAT hè un polimeru semi-cristallino, di solitu a temperatura di cristallizazione hè di circa 110 ℃, è u puntu di fusione hè di circa 130 ℃, è a densità hè trà 1,18 g/mL è 1,3 g/mL.A cristalinità di PBAT hè di circa 30%, è a durezza di Shore hè sopra à 85. A prestazione di trasfurmazioni di PBAT hè simile à LDPE, è un prucessu simili pò esse usatu per u soffiu di film.Proprietà meccaniche di e caratteristiche PBA è PBT, bona duttilità, allungamentu à a rottura, resistenza à u calore è resistenza à l'impattu.Dunque, i prudutti di degradazione seranu ancu mudificati, soprattuttu per risponde à i requisiti di prestazione di i prudutti, ma ancu per riduce i costi.

Ancu s'ellu PLA è PBAT anu un rendimentu diversu, ponu cumplementarii l'un l'altru!PLA supplementa a rigidità di film PBAT, PBAT pò migliurà a flessibilità di PLA, è cumplettà inseme a causa di prutezzione di l'ambiente.

Attualmente, a maiò parte di l'applicazioni basate nantu à i materiali PBAT in u mercatu sò prudutti di sacchetti di membrana.I materiali mudificati PBAT sò soprattuttu usati per soffià film per fà sacchetti, cum'è sacchetti di shopping.

I materiali PLA sò principarmenti aduprati per l'injection molding, è i materiali mudificati PLA sò soprattuttu usati per l'utensili di catering dispunibuli, cum'è scatuli di pasti degradabili, cannucce degradabili, etc.

Per un bellu pezzu, a capacità di PLA hè un pocu menu di quella di PBAT.A causa di a grande buttiglia di a tecnulugia di produzzione di PLA è a mancanza di scuperta in u prugressu di lactide, a capacità di PLA in Cina ùn hè micca aumentata significativamente, è u prezzu di e materie prime PLA hè relativamente caru.Un totale di 16 imprese PLA sò state messe in pruduzzione, in custruzzione o pianificate per esse custruite in casa è à l'esteru.A capacità di pruduzzione hè stata messu in pruduzzione di 400.000 tunnellate / annu, principarmenti in paesi stranieri;Capacità di custruzzione di 490.000 tunnellate / annu, principalmente domestica.

In cuntrastu, in Cina, a materia prima per a produzzione PBAT hè faciule d'ottene, è a tecnulugia di produzzione hè relativamente matura.A capacità di PBAT è a capacità in custruzzione sò relativamente grande.Tuttavia, u tempu di liberazione di energia diffarenza di PBAT pò esse allungatu per via di a fluttuazione di u prezzu di a materia prima BDO, è u prezzu attuale di PBAT hè sempre più prezzu di PLA.

Cum'è mostra in a tabella chì seguita, u PBAT attuale in custruzzione + custruzzione pianificata hè calculatu basatu annantu à a capacità di produzzione di prima fase, più a capacità di produzzione originale, pò esse 2,141 milioni di tunnellate di capacità di produzzione in 2021. a pruduzzione ùn pò esse messu in opera cù successu, a capacità di pruduzzione hè di circa 1,5 milioni di tunnellate.

U valore uriginale di PLA hè più altu ch'è PBAT, ma perchè i prudutti di u saccu di membrana sò prima affettati da a pulitica, risultatu in PBAT in cortu supply, à u stessu tempu, u prezzu di PBAT monomeru BDO s'arrizzò bruscamente, a rete di bellezza attuale PBAT rossa. hè stata rapida per piglià u prezzu di PLA.

Mentre PLA hè sempre un picculu principe tranquillu, u prezzu hè relativamente stabile, à più di 30 000 yuan / ton.

U sopra hè a comparazione generale di i dui materiali.Quandu si cumunicanu cù l'insiders di l'industria nantu à quale tipu di materiale hè più favurevule in u futuru, ognunu hà diverse opinioni.Certi pirsuni pensanu chì PLA serà u mainstream in u futuru.

PBAT3

Certi pirsuni pensanu chì PBAT serà u mainstream, perchè cunziddi chì u PLA hè principarmenti da u granu, pò esse risolviu u prublema di l'offerta di granu?Ancu s'ellu PBAT hè basatu petrochimicu, hà qualchì vantaghju in a fonte di a materia prima è u prezzu.

In fatti, sò una famiglia, ùn ci hè micca una disputa mainstream, solu una applicazione flessibile, amparate l'un l'altru per ghjucà u più grande putere!


Postu tempu: 19-10-21