• page_head_bg

Polyphenylene Sulfure (PPS) - Nova Opportunità 5G

 Opportunità 1

sulfuru di polifenilene (PPS)hè un tipu di plastica termoplastica speciale ingegneria cù boni pruprietà cumpleta.E so caratteristiche eccezziunale sò a resistenza à a temperatura alta, a resistenza à a corrosione è e proprietà meccaniche superiori.

PPS hè largamente utilizatu in l'automobile, l'elettronica è l'elettronica, l'industria di i machini, l'industria petrochimica, l'industria farmaceutica, l'industria ligera, l'industria militare, l'aerospaziale, a cumunicazione 5G è altri campi, hè unu di i plastichi di l'ingegneria speciale più utilizati.

 Opportunità 2

Cù l'avventu di l'era 5G, PPS hà ancu allargatu in questu campu emergente.

5G hè a quinta generazione di tecnulugia di cumunicazione mobile, a velocità di trasmissione hè più di 100 volte quella di 4G, cusì i materiali 5G anu elevate esigenze di custanti dielettrica.In generale, a permittività di u materiale di resina hè necessaria solu per esse sottu à 3,7 per i prudutti 4G, mentre chì a permittività di u materiale cumpostu di resina hè generalmente necessaria per esse trà 2,8 è 3,2 per i prudutti 5G. 

Opportunità 3

Comparazione di custanti dielettriche

E caratteristiche di PPS

1. Proprietà termale

PPS hà una resistenza à u calore eccezziunale, soprattuttu in alta umidità è cundizioni di stress.U gradu di resistenza à u calore di l'insulazione elettrica PPS righjunghji F (gradu YAEBFH, u gradu di resistenza à u calore aumenta in turnu).A film PPS hà u più altu ritardante di fiamma (autoestinguente) quandu ùn ci hè micca additivi in ​​tuttu.U film PPS più di 25 mm hè identificatu cum'è materiale di qualità UL94 V0.

2. Caratteristiche meccaniche

E proprietà di tensione è e proprietà di trasfurmazioni di u film PPS sò simili à quelli di u PET, è u film PPS pò ancu mantene una alta forza è tenacità à bassa temperatura di -196 ℃, chì pò esse usata cum'è materiale d'insulazione in relazione à a superconduttività.

Inoltre, u creep à longu andà è l'assorbimentu di l'umidità di PPS hè assai più bassu di quellu di u film PET, in particulare l'effettu di l'umidità nantu à u film PPS hè assai chjucu, cusì a stabilità dimensionale hè assai bona, chì pò rimpiazzà PET cum'è mediu di registrazione magnetica. a fotografia è altri materiali di film di basa in l'imaghjini.

Opportunità 4

3. Pruprietà chimica

PPS resistente à a maiò parte di i solventi organici, in più di l'acidu sulfuricu cuncentratu, l'impregnazione di l'acidu nitricu cuncentratu, solu in 2-chlornaphthalene, etere difenile è altri solventi speciali sopra 200 ℃ solu cuminciaru à dissolve,a so resistenza hè sicondu solu à u re di plastica PTFE.

4. Elettricu

U PPS hà caratteristiche elettriche d'alta frequenza, a so constante dielettrica hè estremamente stabile in una larga gamma di temperatura è frequenza, è a so perdita dielettrica Angle tangente hè abbastanza chjuca per rivalià polipropilene.Cum'è capacitor dielectric, a so capacitance hà pocu dependenza di a temperatura è di a freccia, cusì u condensatore di bassa perdita pò esse acquistatu.

 Opportunità 5

Condensatore PPS

5. Altra prestazione

A tensione di a superficia di a film PPS hè ligeramente più bassa di quella di u film PET, ma hè ancu adattatu per u processu di rivestimentu.In i casi induve l'adesivu hè utilizatu cù altri laminati di film, a superficia deve esse trattata corona per aumentà a tensione di a superficia à 58d / cm.

A rugosità di a superficia è u coefficient d'attrito di a film PPS ponu esse aghjustate secondu u scopu cum'è PET.A membrana PPS hè unu di i pochi membrani organici chì ponu esse aduprati in a periferia di u reattore nucleare è u furnace di fusione per via di a so alta durabilità contr'à r ray è neutron ray.

Opportunità 6

Capacità di film PPS

 

L'applicazione di PPS in u campu 5G

1. FPC (circuit board flexible) hè un must-have in l'industria 5G per sempre.

Circuit Flexible (FPC) hè i Stati Uniti in l'anni 1970 per u sviluppu di a ricerca è u sviluppu di u spaziu spaziale, à traversu u fogliu plasticu magre flexible, u disignu circuitu incrustatu, cusì chì un gran numaru di cumpunenti di precisione in un spaziu strettu è limitatu, cusì per furmà un circuitu flexible.

Opportunità 7

U filmu di polimeru di cristalli liquidi (LCP) hè largamente utilizatu in u mercatu.Tuttavia, l'altu costu è e caratteristiche di trasfurmazioni di LCP sò sempre un prublema, cusì l'emergenza di un novu materiale hè a necessità urgente di u mercatu.

Toray hà miratu in modu efficace à u mercatu è a dumanda cù a so tecnulugia di punta per a fabricazione di film Torelina® di sulfuru di polifenilene (PPS) allungatu biaxial.Havi u listessu o ancu megliu proprietà dielettrica cà film LCP.

Applicazione Torelina®

Materiale d'insulazione elettrica (motore / trasformatore / filu)

Componenti Elettronici (batterie di lithium / condensatori)

Film sottile di ingegneria (materiale elettricu)

Opportunità 8
Opportunità 9
Opportunità 10
Opportunità 11

Vantaghji in FPC

Materiali cù bassa perdita dielettrica in alta frequenza.

Perdita di trasmissione stabile in cundizioni d'alta temperatura è umidità.

In l'automobile, l'industria elettrica hè stata a produzzione di massa.

Bassa assorbimentu d'acqua è resistenza à l'idrolisi.

Hè a megliu alternativa à LCP & MPI (poliimide modificata).

2. Oscillator antenna plastica

L'oscillatore di l'antenna chjamatu hè solu un pezzu di cunduttore metallicu chì trasmette è riceve signali oscillanti à alta freccia.Questa hè l'antenna 4G, è l'antenna 5G serà assai più chjuca. 

Opportunità 12

Vibratore di l'antenna tradiziunale materiale utilizatu hè u metallu o una scheda di PC, dopu à l'era di 5 g, cum'è a dumanda di una qualità più alta di cumunicazione, u numeru di vibratore aumenterà assai, s'ellu si usa sempre materiali metallici, pò lascià l'antenna diventa assai pesante, u costu hè assai caru, cusì in 5 g antenna oscillator disignu hè essenzialmente l 'scelta di i plastichi ingegneria high temperature.

Opportunità 13

Oscillatore d'antenna in plastica

 

L'oscillatore di l'antenna pò esse mudificatu cù PPS rinforzatu in fibra di vetru 40%, chì hà una alta efficienza di produzzione, u pesu è u costu significativamente più bassu di l'oscillatore LCP è PCB, è e cundizioni megliu cumpletu.Hè previstu di diventà materiale mainstream.


Postu tempu: 20-10-22