• page_head_bg

Materiale PPO da SIKO

Introduzione

 Materiale PPO da SIKO1

U materiale PPO, cum'è unu di i cinque principali plastichi di l'ingegneria, hè ancu un pruduttu relativamente maturu di a nostra cumpagnia.PPO, (etere di polifonia)

Havi i vantaghji di alta rigidità, alta resistenza à u calore, difficiuli di brusgià, alta forza è eccellente prestazione elettrica.Inoltre, u polietere hà ancu i vantaghji di l'usura - resistente, non - toxic, anti - pollution è cusì.

PPO custante dielectric è perdita dielectric in plastica ingegneria hè unu di i variità più chjuchi, quasi micca affettatu da a temperatura, umidità, pò ièssiri usatu in u campu di bassu, mediu, campu elettricu high-frequenza.

Prestazione

1. Particeddi bianchi.Una bona prestazione cumpleta pò esse usata in vapore à 120 gradi, bon insulazione elettrica, pocu assorbimentu d'acqua, ma tendenza à cracking stress.U cracking di stress pò esse eliminatu da l'etere di polifenilene mudificatu.

2. Eccellente insulazione elettrica è resistenza à l'acqua, bona resistenza à l'usura è prestazione elettrica, bona stabilità dimensionale.A so pruprietà dielettrica occupa u primu postu in plastica.

3, MPPO hè un materiale mudificatu fattu mischjendu PPO è HIPS, attualmente i materiali in u mercatu sò tutti stu tipu di materiale.

4, hà una alta resistenza à u calore, a temperatura di vitrificazione 211 gradi, u puntu di fusione 268 gradi, u riscaldamentu à 330 gradi di tendenza di descomposizione, u cuntenutu PPO hè più altu chì a resistenza di u calore hè megliu, a temperatura di deformazione termale pò ghjunghje à 190 gradi.

5. Good flame retardant, cù self-interessu, è inflammability medium quannu mischju cù HIPS.U pesu ligeru, micca tossicu pò esse usatu in l'industria alimentaria è di droga.Poveru resistenza à a luce, longu tempu in u sole cambierà u culore.

6. Pò esse mischju cù ABS, HDPE, PPS, PA, HIPS, fibra di vetru, etc.

Caratteristiche di a materia prima plastica PPO

A. Materia prima plastica PPO non tossica, trasparente, densità relativamente chjuca, cù una forza meccanica eccellente, resistenza à u rilassamentu di stress, resistenza à u creep, resistenza à u calore, resistenza à l'acqua, resistenza à l'acqua, resistenza à u vapore, stabilità dimensionale.

B, in una larga gamma di variazioni di temperatura è frequenza, bona prestazione elettrica, senza l'idrolisi, furmendu a rata di ritirata hè chjuca, inflammable cù autoestinguente, poca resistenza à l'acidu inorganicu, alkali, idrocarburi aromatici, idrocarburi alogenati, oliu è altre proprietà, gonfiore faciule o cracking di stress.

C. Hà i vantaghji di alta rigidità, alta resistenza à u calore, difficiuli di brusgià, alta forza è prestazione elettrica eccellente.

D. Polyether hà ancu i vantaghji di a resistenza à l'abrasione, a non-toxicità è a resistenza à a contaminazione.

E. PPO plastica materie prime dielectric constantu è perdita dielectric in plastica ingegneria hè unu di i variità più chjuchi, guasi micca affettatu da a temperatura, umidità, pò ièssiri usatu in u campu di bassu, mediu, high-frequenza campu ilettricu.

F. PPO temperatura deformation carica pò ghjunghje sin'à 190 ℃, temperature embrittlement hè -170 ℃.

G. u principale disadvantage hè poviru liquidity melting, trasfurmazioni è molding difficiule.

Applicazione

Materiale PPO da SIKO2

A prestazione di PPO determina u so campu d'applicazione è u range d'usu:

1) MPPO hà una densità chjuca, faciule da processà, temperatura di deformazione termica in 90 ~ 175 ℃, diverse specificazioni di i prudutti, una bona stabilità dimensionale, adattata per a fabricazione di l'equipaggiu d'uffiziu, l'apparecchi domestici, l'urdinatori è altre scatuli, chassis è pezzi di precisione.

2) U constantu dielectric è perdita dielectric Angle tangente di MPPO sò i più bassu trà i cinque plastiche ingegneria generale, chì hè, u megliu insulation è bona resistenza à u calore, adattatu per l'industria elettrica.

Adatta per a produzzione di parti d'insulazioni elettriche aduprate in cundizioni umidi è carichi, cum'è un quadru di bobina, una basa di tubu, un arbre di cuntrollu, un scudo di trasformatore, una scatula di relay, un strut d'insulazione, etc.

3) MPPO a resistenza à l'acqua è a resistenza à u calore, l'acqua bona, adattata per a fabricazione di metri d'acqua, pompe.

U tubu di filatu utilizatu in a fabbrica di tessili deve esse resistente à i numeri.U tubu di filatu fattu da MPPO hà una longa vita di serviziu.

4) A constante dielettrica è a perdita dielettrica Angle tangente di MPPO in plastica ingegneria ùn sò micca affettati da u numeru di temperatura è frequenza, è a resistenza di u calore è a stabilità dimensionale hè bona, adattata per l'industria elettronica.

5) per via di u sviluppu di l'industria di l'elettronica è di a cumunicazione, i telefoni cellulari, i laptops, a camera d'altu rendiment, a camera è cusì tutti necessitanu batterie di lithium ion, mercatu di batterie di lithium-ion grandi prospettive per u sviluppu, dunque, batterie di lithium ion cù elettroliti organici di materiali imballaggio usati ABS o PC, sviluppatu batterie MPPO à l'esteru in 2013, u so funziunamentu hè megliu cà quellu di l'anzianu dui.

6) MPPO hà una larga gamma di USI in l'industria di l'automobile, cum'è u dashboard, bars protettivi, PPO è lega PA, soprattuttu per specificazioni di rendiment d'impattu elevatu per u sviluppu rapidu di cumpunenti.

7) In l'industria chimica, l'etere di polifenilene mudificatu pò esse usatu per fà un equipamentu resistente à a corrosione;a so resistenza à l'idrolisi hè particularmente bona, ma ancu l'acidu, l'alkali, soluble in l'idrocarburu aromaticu è l'idrocarburu cloruratu.

8) Per i dispositi medichi, ponu rimpiazzà l'acciaio inossidabile è altri metalli in u cisterna d'acqua calda è a valvola di imballaggio mistu di u fan di scarico.


Tempu di post: 12-11-21