• page_head_bg

PPS Prucessu di stampatura à iniezione

Cos'è u sulfuru di polifenilene (PPS)

PPS sta per Polyphenylene Sulphide hè un termoplasticu d'ingegneria d'alta efficienza chì si distingue per a so mistura atipica di proprietà.

prucessu 1

Il s'agit d'un polymère semi-cristallin, opaque et rigide qui a un point de fusion très élevé (280°C) et se compose d'unités para-phénylènes qui alternent avec leurs liaisons sulfurées.

U PPS hà un equilibriu superbu di pruprietà, cum'è a resistenza di fiamma inerente, una bona resistenza chimica, resistenza à alta temperatura, capacità dimensionale, forza meccanica eccezziunale è insulazione elettrica.

U PPS pò esse facilmente trasfurmatu perchè a so tenacità aumenta cù a temperatura più alta.

Tutte queste qualità fantastiche facenu PPS una alternativa eccellente à i termostabili è i metalli per l'usu in parechje applicazioni è apparecchi, parti di l'automobile è l'elettronica.

Parechje clienti in u PPS injection molding parti hannu un tipu di pinzeru inerzia: senza temperatura muffa, porta ùn hè grande, scarpa insufficiente, cortu tempu di rinfrescamentu.

prucessu 2

Temperature Mold pò fà a superficia di u pruduttu cristallizazione veloce, liscia senza flussu di fibra flottante, u più impurtante hè di fà a forza di u pruduttu assai rinfurzata;a dimensione di a porta affetta a quantità di iniezione plastica, è ci saranu esigenze per u stabilimentu di a pressione è a tarifa di l'iniezione.Averà ancu un effettu nantu à a perdita di pressione distale di i prudutti multi-puntu.

Un scarico insufficiente pruvucarà una rapida accumulazione di gas, chì si traduce in brusgiate è mudellu nantu à a superficia è a cuda di u pruduttu.

U PPS stessu materiale cuntene sulfuru è altre piccula quantità di precipitazione di polimeru polyphenylbiphenyl, cusì u disignu di l'exhaust hè assai impurtante!

Cortu tempu di rinfrescamentu, micca favurevule à a cristallizazione completa di u pruduttu!

prucessu 3

Per perseguite a capacità di pruduzzione, assai clienti riduzzione direttamente u ciculu di produzzione in una larga misura, risultatu in un ciculu di cristallizazione di materiale più breve, chì ùn hè micca favurevule à a suluzione di u fenomenu in u primu!

Scelta raghjone di materiali, fabricazione scientifica!

Fornite un supportu unicu da materie prime, stampi, prucessi, prudutti finiti, reclami di i clienti è altre catena completa!

Materiali d'alta prestazione intornu à voi esperti di soluzioni one-stop!


Tempu di post: 29-10-21