• page_head_bg

Riassuntu di PPO, PC è PBT Performance, Caratteristiche di Trattamentu è Applicazioni Tipiche

PPO

Applicazioni tipiche PPO1

Prestazione di PPO

Polyphenylether hè poly2, 6-dimethyl-1, 4-phenylether, cunnisciutu ancu polyphenyloxy, Polyphenyleneoxiole (PPO), polyphenylether mudificatu hè mudificatu da polistirene o altri polimeri (MPPO).

PPO hè un tipu di plastica d'ingegneria cù un rendimentu cumpletu eccellente, durezza più altu ch'è PA, POM, PC, alta forza meccanica, bona rigidità, bona resistenza à u calore (temperatura di deformazione termica di 126 ℃), stabilità dimensionale alta (tassu di ritirata di 0,6%). , bassu tassu di absorption d'acqua (menu di 0,1%).U svantaghju hè chì l'UV hè inestabile, u prezzu hè altu è a quantità hè chjuca.PPO hè micca tossicu, trasparente, densità relativamente chjuca, cù una forza meccanica eccellente, resistenza à u rilassamentu di stress, resistenza à u creep, resistenza à u calore, resistenza à l'acqua, resistenza à u vapore d'acqua.

In una larga gamma di temperatura, variazione di freccia di una bona prestazione elettrica, senza idrolisi, formate a rata di ritirata hè chjuca, infiammabile cù l'auto-fiamma, resistenza à l'acidu inorganicu, alkali, resistenza à l'idrocarburi aromatici, idrocarburi alogenati, oliu è altri prestazioni scarsi, gonfiore faciuli o cracking stress, u principale drawback hè poviru liquidità fusione, trasfurmazioni e difficultà furmendu, a maiò parti di l 'applicazzioni pratica di MPPO (PPO blend o alliage).

E caratteristiche di u prucessu di PPO

U PPO hà una viscosità di fusione alta, una liquidità povera è cundizioni di trasfurmazioni elevate.Prima di trasfurmà, hè necessariu d'asciugà per 1-2 ore à a temperatura di 100-120 ℃, a temperatura di furmazione hè 270-320 ℃, u cuntrollu di a temperatura di u muffa hè adattatu à 75-95 ℃, è a furmazione di trasfurmazioni sottu a cundizione di "altu". temperatura, alta pressione è alta velocità ".In u prucessu di pruduzzione di sta birra plastica, u mudellu di flussu di jet (modulu di serpente) hè faciule da esse pruduciutu davanti à u nozzle, è u canali di flussu di u nozzle hè megliu.

U grossu minimu varieghja da 0.060 à 0.125 inch per i pezzi stampati standard è 0.125 à 0.250 inch per i pezzi di schiuma strutturale.L'infiammabilità varia da UL94 HB à VO.

Gamma d'applicazione tipica

PPO è MPPO sò principarmenti usati in l'apparecchi elettronichi, l'automobile, l'apparecchi domestici, l'equipaggiu di l'uffiziu è i machini industriali, etc., usendu MPPO resistenza à u calore, resistenza à l'impattu, stabilità dimensionale, resistenza à l'abrasione, resistenza à sfaldamentu;

PC

Applicazioni tipiche Pc2

Prestazione di u PC

U PC hè un tipu di plastica ingegneria termoplastica senza forma, inodore, non tossica, altamente trasparente, incolore o ligeramente gialla, cù eccellenti proprietà fisiche è meccaniche, soprattuttu eccellente resistenza à l'impattu, alta forza di trazione, forza di curvatura, forza di compressione;Bona durezza, bona resistenza à u calore è à u clima, colorazione faciule, bassa assorbimentu d'acqua.

A temperatura di deformazione termica di u PC hè 135-143 ℃, u creep hè chjucu è a dimensione hè stabile.Hà una bona resistenza à u calore è à a bassa temperatura, proprietà meccaniche stabili, stabilità dimensionale, proprietà elettriche è ritardante di fiamma in una larga gamma di temperatura.Pò esse usatu per un bellu pezzu à -60 ~ 120 ℃.

Stabile à a luce, ma micca resistente à a luce UV, bona resistenza à u clima;Resistenza à l'oliu, resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, à l'ossidazione à l'acidu è l'ammina, a cetone, solubile in idrocarburi clorurati è solventi aromatici, inibisce e caratteristiche batteriche, caratteristiche ritardanti di fiamma è resistenza à a contaminazione, à longu andà in l'acqua faciule d'idrolisi è cracking, u svantaghju hè. a causa di a forza di fatigue povira, faciule da pruduce cracking stress, resistenza povera di solventi, poca fluidità, poca resistenza à l'usura.Stampaggio per iniezione per PC, estrusione, stampaggio, stampaggio per soffiaggio, stampa, legame, rivestimento e lavorazione, u metudu di trasfurmazione più impurtante hè u modellu per iniezione.

Caratteristiche di u prucessu di u PC

U materiale di PC hè più sensibile à a temperatura, a so viscosità di fusione cù l'aumentu di a temperatura è significativamente ridutta, flussu più veloce, micca sensibile à a pressione, per migliurà a so liquidità, per piglià u metudu di riscaldamentu.Materiale di PC prima di trasfurmà à seccu cumplettamente (120 ℃, 3 ~ 4 ore), l'umidità deve esse cuntrullata in u 0,02%, u trattamentu di l'acqua di traccia à alta temperatura farà chì i prudutti pruducia culori turbidious, argentu è bolle, PC à a temperatura di l'ambienti hà una capacità considerable. per furzà alta deformazione elastica.Resistente à l'impattu elevatu, cusì pò esse pressu à friddu, disegnu à friddu, pressu à rotulu à friddu è altre prucessu di furmazione à friddu.U materiale di PC deve esse stampatu in e cundizioni di alta temperatura di materiale, alta temperatura di muffa è alta pressione è bassa velocità.Per i sprue più chjuchi, l'iniezione di bassa velocità deve esse usata.Per altri tipi di sprue, l'injection d'alta veloce deve esse usata.

U cuntrollu di a temperatura di u moldu in 80-110 ℃ hè megliu, furmendu a temperatura in 280-320 ℃ hè adattatu.

Gamma d'applicazione tipica

E trè aree d'applicazione di u PC sò l'industria di l'assemblea di vetru, l'industria di l'automobile è l'elettronica, l'industria elettrica, seguita da parti di machini industriali, discu otticu, vestiti civili, computer è altre equipaggiu d'uffiziu, assistenza medica è sanitaria, film, divertimentu è equipaggiu protettivu.

PBT

Applicazioni tipiche PPO3

Prestazione di PBT

PBT hè unu di i materiali termoplastici di l'ingegneria più duru, hè un materiale semi-cristalinu, hà una stabilità chimica assai bona, forza meccanica, caratteristiche d'insulazione elettrica è stabilità termica.Questi materiali anu una bona stabilità in una larga gamma di cundizioni ambientali, è e caratteristiche di assorbimentu di umidità PBT sò assai debuli.

U puntu di fusione (225% ℃) è a temperatura di deformazione à alta temperatura sò più bassi di u materiale PET.A temperatura di ammollimentu Veka hè di circa 170 ℃.A temperatura di transizione vetru hè trà 22 ℃ è 43 ℃.

A causa di l'altu ritmu di cristallizazione di PBT, a so viscosità hè assai bassu, è u tempu di ciculu di trasfurmazioni di pezzi di plastica hè generalmente bassu.

Caratteristiche di u prucessu di PBT

Asciugatura: Stu materiale s'idrolizza facilmente à e temperature elevate, per quessa, hè impurtante di seccu prima di trasfurmà.A cundizione d'asciugatura cunsigliata in l'aria hè 120C, 6-8 ore, o 150 ℃, 2-4 ore.L'umidità deve esse menu di 0,03%.Sè aduprate un secadoru igroscopicu, a cundizione d'asciugatura cunsigliata hè di 150 ° C per 2,5 ore.A temperatura di trasfurmazioni hè 225 ~ 275 ℃, è a temperatura cunsigliata hè 250 ℃.Per u materiale unenhanced a temperatura di u muffa hè 40 ~ 60 ℃.

A cavità di rinfrescante di u moldu deve esse bè cuncepitu per riduce a curvatura di e parti di plastica.U calore deve esse persu rapidamente è uniformemente.Hè ricumandemu chì u diametru di a cavità di raffreddamentu di u moldu hè di 12 mm.A pressione d'iniezione hè moderata (finu à 1500bar massimu), è a tarifa d'iniezione deve esse u più veloce pussibule (perchè PBT solidifica rapidamente).

Runner è gate: U corridore circular hè cunsigliatu per aumentà u trasferimentu di pressione.

Gamma d'applicazione tipica

Apparecchi per a casa (lame di trasfurmazioni alimentari, cumpunenti di l'aspiratore, ventilatori elettrici, asciugacapelli, utensili per caffè, etc.), cumpunenti elettrici (interruttori, carcasse elettriche, scatole di fusibili, tasti di tastiera di computer, etc.), industria di l'automobile (griglie di radiatori, ecc.), pannelli di carrozzeria, copre roti, cumpunenti di porte è finestre, etc.


Postu tempu: 18-11-22