• pagina_head_bg

Capiscenu di a generazione è e soluzioni di l'odore in u fibra di vetru longu rinfurzatu polipropilene (lgfpp) cumpunenti

Introduzione

Polipropilene longa pedica rinfurzata polipropilene (lgfpp)hè imergatu cum'è materiale di prometente per e applicazioni automobilive per a so forza appressu, rigalizza, e pruprietà di luce ligginu. Tuttavia, una sfida significativa associata cù i cumpunenti LGFPP hè a so tendenza à emettà l'odori spiacevuli. Queste odori ponu purtà da diverse fonti, cumprese u polespropylene in fondu, e fibre di vetru lunghe (LGFS), l'agenti di liplia.

FONTI DI ODOR IN COMPONENTI LGFPP

1. Base polipropilene (pp) resina:

A produzzione di PP Resin, infinitu finu à u prudalità di digradazione di perossità, pò introduci peroxide residual chì cuntribuisce à odori. Hérogenazione, Metudu alternativu, produce perg cù odori minimali è impurità di residì.

2. Fibri di vetru longu (LGFS):

Lgfs stessi ùn ponu micca emettà omori, ma u so trattamentu superficiale cù l'agenti di accoppiamentu pò presentà sustanzi odore.

3. Agenti di accoppiamentu:

Agenti accoplici, essenziale per avè affettendu l'adesizione LGFS è a pp matrice, pò cuntribuisce à l'odori. U polìprice grilux anhydride (PP-G-MAH), un agente cum cumunu, libera l'aniddride maleic di odore quandu ùn hè micca reagituatu cumplessu durante a produzzione.

4. U prucessu di a mullazione inigioni:

A temperatura è a regione di a mozione è a pressione di a molding in i terreni termale à a Degradazione termale di PP, generà cumposti volatili odoridi cum'è l'aldeides è i ketones.

Strategie per mitigà l'odore in cumpunenti lgfpp

1. Selezzione materiale:

  • Impiegà resina PP idrogenatu per minimizzà i perossere è l'odori residuali.
  • Cunsidereghja l'agenti di accoppiamentu alternativu o ottimisimu u prucessu PP-G-Mah di grofting per riduce l'anidride maschile micca recuperatu.

2. Ottimizazione di prucessu:

  • Minimizà l'iniezione di temperaturi è e pressioni di e temperatura per riduce a degradazione PP.
  • Impiegà in modu efficace ventu per caccià i composti volatili durante a molda.

3. Trattamenti post-trasfurmazioni:

  • Utilize l'agenti di maschera o l'adsorbenti di neutralizà o di catturà o catturà e molécule.
  • Cunsidereghja u trattamentu di u plasma o Corona per mudificà a chimica di a superficia di i cumpunenti LGFPP, riduzzione di a generazione odore.

Cunclusione

LGFP offre vantaghji significativi per applicazioni automotive, ma i prublemi d'odore ponu imputà a so adopzione generalizata. Per capiscenu e fonti di l'odore è di implementazione di strategie adatti, i fabricatorii pò mitigà l'odore è rinfurzà a performance generale è appellu di i cumpunenti lgfpp.


Tempu post: 14-06-24