• page_head_bg

Chì sò l'applicazioni calde per u policarbonate di PC?

L'appiecazione è u sviluppu di u policarbonate hè di sviluppà in a direzzione di l'altu cumpostu, altu funzione, speciale è serialization.Hà lanciatu diversi gradi speciali è marche per u discu otticu, l'automobile, l'equipaggiu d'uffiziu, a scatula, l'imballaggio, a medicina, l'illuminazione, a film è altri prudutti.

cdcfdz

Industria di i materiali di custruzzione

U fogliu di policarbonate hà una bona trasmittanza di luce, resistenza à l'impattu, resistenza à a radiazione UV, stabilità dimensionale di i prudutti è una bona prestazione di moldura, cusì chì hà vantaghji tecnichi evidenti nantu à u vetru inorganicu tradiziunale utilizatu in l'industria di a custruzione.

Industria di l'automobile

U policarbonate hà una bona resistenza à l'impattu, resistenza à a distorsione termale, è una bona resistenza à u clima, alta durezza, cusì hè adattatu per a produzzione di diverse parti di vitture è camioni ligeri, a so applicazione hè principalmente cuncentrata in u sistema di illuminazione, pannelli di strumenti, piastre di riscaldamentu, décongélation et pare-chocs en alliage de polycarbonate.

Apparecchi è strumenti medichi

Perchè i prudutti di policarbonate ponu sustene u vapore, l'agenti di pulizia, u calore è a disinfezione di radiazione di dosi elevate senza ingiallimentu è degradazione fisica, sò largamente usati in l'equipaggiu di hemodialisi di reni artificiali è altri dispositi medichi chì anu da esse operatu in cundizioni trasparenti è intuitive è ripetutamente sterilizzati.Cum'è a pruduzzione di siringhe d'alta pressione, maschere chirurgiche, apparecchi dentali dispunibuli, separatori di sangue è cusì.

Aeronautica è Astronautica

Cù u rapidu sviluppu di l'aviazione è a tecnulugia spaziale, i bisogni di i cumpunenti di l'aeronave è di a nave spaziale cuntinueghjanu à migliurà, cusì chì l'applicazione di PC in questu campu hè ancu crescente.Sicondu statistiche, ci sò 2500 parti di policarbonate aduprate in un aviò Boeing Single, è u cunsumu di policarbonate hè di circa 2 tunnellati.Nant'à a nave spaziale, centinaie di cumpunenti di policarbonate rinfurzatu cù fibra di vetru è equipaggiu di prutezzione per l'astronauti sò usati.

Imballaggio

Una nova zona di crescita in l'imballaggio hè buttigli riutilizzabili è riutilizzabili di diverse dimensioni.Perchè i prudutti di policarbonate anu i vantaghji di u pesu ligeru, a resistenza à l'impattu è a bona trasparenza, u trattamentu di lavà cù acqua calda è suluzione corrosiva ùn si deforma è fermanu trasparenti, certi spazii di buttigli di PC anu rimpiazzatu cumplettamente i buttigli di vetru.

Elettricu è elettronicu

U policarbonate hè un materiale insulante eccellente per via di u so insulamentu elettricu bonu è constantu in una larga gamma di temperatura è umidità.À u listessu tempu, a so bona inflammabilità è a stabilità dimensionale, cusì chì hà furmatu un largu campu d'applicazione in l'industria elettronica è elettrica.

A resina di policarbonate hè principalmente aduprata in a produzzione di diverse machini di trasfurmazioni alimentari, cunchiglia d'utensili, corpi, supporti, cassetti di frigoriferi è parti di l'aspiratore.Inoltre, i materiali di policarbonate mostranu ancu un altu valore d'applicazione in parti impurtanti di l'urdinatori, videoregistratori è TV di culore, chì necessitanu alta precisione.

Lenti otticu

U policarbonate occupa una pusizione assai impurtante in questu campu per via di e so caratteristiche uniche di alta trasmittanza di luce, altu indice di rifrazione, alta resistenza à l'impattu, stabilità dimensionale è facilità di machining.

Fattu da policarbonate di qualità otticu cù lente otticu pò esse usatu micca solu per a camera, telescopiu, microscopiu è strumenti ottici, etc., pò ancu esse usatu per lenti di proiettore di film, duplicatore, lente di focu automaticu à infrarossi, lente di lente di proiettore, stampante laser. è una varietà di prismi, riflettori sfaccettati, è assai altri equipaghji di l'uffiziu è u campu di l'apparecchi di casa, hà un mercatu d'applicazioni estremamente estensivu.

Un'altra applicazione impurtante di policarbonate in lenti ottiche hè cum'è materiale di lenti per l'occhiali di i zitelli, lenti di sole è lenti di sicurezza è lenti di l'adulti.U tassu di crescita annuale mediu di u cunsumu di policarbonate in l'industria mundiale di l'occhiali hè stata più di 20%, chì mostra una grande vitalità di u mercatu.


Postu tempu: 25-11-21