• page_head_bg

Vantaghji Comparazione di Plastics Speciali PPS è PEEK

Nta l'ultimi anni, l'applicazione di plastica speciale di l'ingegneria s'hè allargata gradualmente da i campi militari è aerospaziali precedenti à campi più è più civili, cum'è l'automobile, a fabricazione di l'equipaggiu, è i beni di cunsumu high-end.Frà elli, u sulfuru di polifenilene (PPS) è u polieteretercetone (PEEK) sò dui tipi di plastica speciale di ingegneria cù un sviluppu relativamente rapidu è una larga gamma di applicazioni.

PEEK hè superiore à PPS in termini di forza, tenacità è temperatura massima di travagliu.In termini di resistenza à a temperatura alta, a resistenza di a temperatura di PEEK hè di circa 50 ° C più altu ch'è quellu di PPS.Per d 'altra banda, u vantaghju di costu relativamente ovvi è u megliu rendimentu di trasfurmazioni di PPS facenu più largamente utilizatu.

forza 1

PPS hà i seguenti vantaghji di rendiment:

(1) Ritardante di fiamma intrinsicu

Different from PC and PA, PPS pure resin and its glass fiber/mineral powder filled composites can easily achieve V-0 @ 0.8mm or even thinner thickness V-0 flame retardant without adding any flame retardant level. Although PC and PA have cheaper prices and better mechanical strength (especially impact strength) than PPS, the cost of PC and PA composites with halogen-free flame retardant formulations (V-0@0.8mm level) is higher than that of PPS. It will rise sharply, and in many cases even higher than PPS materials with the same mechanical strength.

(2) Liquidità ultra-alta

In u campu di l'applicazione di a copertina di u notebook, stu vantaghju hè più evidenti cà quellu di u PC.Una quantità più altu di l'aggiunta ùn solu affettarà seriamente a fluidità di u materiale è causarà difficultà di trasfurmazioni, ma ancu causarà prublemi cum'è fibre flottanti di a superficia, warpage seriu è proprietà meccaniche povere.Per u PPS semi-cristallino, a so fluidità assai alta permette chì u riempimentu di fibra di vetru superi facilmente u 50%.À u listessu tempu, in u prucessu di fusione è estrusione di alta temperatura, a viscosità più bassa di PPS paragunata à PC pò fà chì e fibre di Vetro subiscano livelli più bassi di taglio e estrusione, risultando in una lunghezza di ritenzione più lunga in l'articulu stampatu iniezione finale, chì aumenta ancu u modulu.

(3) Assorbimentu d'acqua ultra-bassa

Stu vantaghju hè principalmente per PA.In termini di fluidità, PA è PPS assai pienu sò paragunabili;è per e proprietà meccaniche, i composti PA cù a listessa quantità di riempimentu sò ancu più dominanti.U risultatu hè chì u tassu di difetti di i prudutti PPS per via di a deformazione di l'absorzione di l'acqua hè assai più bassu di quellu di i prudutti PA in i stessi cundizioni.

(4) Struttura metallica unica è durezza di a superficia più alta

Attraversu a cumminazzioni di stampi spiciali è temperatura di muffa raghjone, PPS parti injection molding dinù emettenu un sonu simile à chjappà u metallu sottu u toccu di mani umane, è a superficia sarà liscia cum'è un specchiu, cù un lustru metallicu.

forza 2

PEEK hà e seguenti proprietà eccezziunale:

(1) Resistenza à u calore estremamente alta.

Pò esse usatu per un bellu pezzu à 250 ° C, a temperatura pò ghjunghje sin'à 300 ° C in un istante, è ùn si decompone in pocu tempu à 400 ° C.

(2) Eccellenti proprietà meccaniche è stabilità dimensionale.

PEEK pò mantene una forza alta à alta temperatura.A forza di curvatura à 200 ° C pò ancu ghjunghje à 24 MPa, è a forza di curvatura è a forza di compressione à 250 ° C pò ghjunghje à 12-13 MPa.Hè soprattuttu adattatu per a fabricazione di prudutti cuntinui à alta temperatura.cumpunenti di travagliu.PEEK hà una alta rigidità, una bona stabilità dimensionale è un bassu coefficientu di espansione lineale, chì hè assai vicinu à l'aluminiu metallicu.Inoltre, PEEK hà ancu una bona resistenza à u creep, pò sustene un grande stress durante u periodu di serviziu, è ùn pruvucarà micca una estensione significativa per l'estensione di u tempu.

(3) Eccellente resistenza chimica.

PEEK resiste bè à a maiò parte di i chimichi, ancu à alte temperature, cù resistenza à a corrosione simili à l'acciaio di nickel.In circustanze normale, l'unicu ciò chì pò dissolve PEEK hè l'acidu sulfuricu cuncentratu.

(4) Bona resistenza à l'idrolisi.

Resistente à i danni chimichi da l'acqua o vapore d'acqua à alta pressione.Sutta a cundizione d'alta temperatura è alta pressione, i cumpunenti PEEK ponu travaglià continuamente in l'ambiente di l'acqua è mantenenu sempre boni proprietà meccaniche.Cum'è l'immersione cuntinuu in l'acqua à 100 ° C per 200 ghjorni, a forza ferma quasi immubiliata.

(5) Un bonu rendimentu di ritardante di fiamma.

Puderà ghjunghje à a classificazione UL 94 V-0, hè autoestinguente, è emette menu fumu è gasi tossichi in cundizioni di fiamma.

(6) Bona prestazione elettrica.

PEEK mantene e proprietà elettriche in una larga gamma di frequenze è temperature.

(7) Forte resistenza à a radiazione.

PEEK hà una struttura chimica assai stabile, è i pezzi PEEK ponu travaglià bè sottu dosi elevati di radiazioni ionizzanti.

(8) Bona durezza.

A resistenza di fatigue à u stress alternante hè u megliu di tutti i plastichi è hè paragunabili à l'aliati.

(9) Eccellente attritu è ​​resistenza à l'usura.

L'alta resistenza à l'usura è u bassu coefficientu di attritu sò mantinuti à 250 ° C.

(10) Bona prestazione di trasfurmazioni. 

Estrusione faciule è stampatura à iniezione, è alta efficienza di stampaggio.


Postu tempu: 01-09-22