• page_head_bg

Effettu di a Temperature di Muffa nantu à u Controlu di Qualità di e Parti Molded Injection

A temperatura di u moldu si riferisce à a temperatura di a superficia di a cavità di u moldu chì entra in cuntattu cù u pruduttu in u prucessu di stampa di iniezione.Perchè affetta direttamente a freccia di rinfrescante di u pruduttu in a cavità di u moldu, chì hà un grande impattu nantu à u rendiment internu è a qualità di l'apparenza di u pruduttu.

1. Effettu di a temperatura di u moldu nantu à l'apparenza di i prudutti.

Temperature più altu pò migliurà a fluidità di a resina, chì di solitu rende a superficia di u pruduttu liscia è brillanti, in particulare per migliurà a bellezza di a superficia di i prudutti di resina rinfurzata in fibra di vetru.À u listessu tempu, migliurà ancu a forza è l'apparenza di a linea di fusione.

In quantu à a superficia incisa, se a temperatura di u moldu hè bassu, hè difficiule per u funnu di riempie a radica di a struttura, chì face chì a superficia di u produttu pare brillanti, è u "trasferimentu" ùn pò micca ghjunghje à a vera texture di a superficia di u muffa. .L'effettu di incisione ideale pò esse ottenutu aumentendu a temperatura di u moldu è a temperatura di u materiale.

Parti stampate à iniezione 1

2. Influenza nantu à u stress internu di u pruduttu.

A furmazione di u stress internu di furmazione hè basamente causata da a diversa ritirata termica durante u raffreddamentu.Quandu u pruduttu hè furmatu, u so rinfrescante si estende gradualmente da a superficia à l'internu, è a superficia prima si stende è s'endurisce, è dopu à pocu à pocu à l'internu.In questu prucessu, u stress internu hè pruduciutu per a diffarenza di a velocità di cuntrazione.

Quandu u stress internu residuale in a parte plastica hè più altu ch'è u limitu elasticu di a resina, o sottu à l'erusione di un certu ambiente chimicu, i cracke saranu nantu à a superficia di a parte plastica.U studiu di a resina trasparente di PC è PMMA mostra chì u stress internu residuale in a capa superficia hè cumpressa è a capa interna hè estensiva.

U stress di compressione di a superficia dipende da a so cundizione di rinfrescante di a superficia, è u moldu friddu face chì a resina fusa si rinfriscà rapidamente, chì face chì i prudutti stampati producanu un stress internu residuale più altu.

A temperatura di u moldu hè a cundizione più basica per cuntrullà u stress internu.Se a temperatura di u moldu hè cambiatu pocu, u stress internu residuale serà cambiatu assai.In generale, u stress internu accettabile di ogni pruduttu è resina hà u so limite di temperatura di u muffa più bassu.Quandu si formanu a distanza di u flussu di muru sottile o longu, a temperatura di u moldu deve esse più altu ch'è u minimu di mudificazione generale.

Parti stampate à iniezione 2

3. Improve warping prodottu.

Se u disignu di u sistema di rinfrescante di u moldu hè irragionevule o a temperatura di u moldu ùn hè micca cuntrullata bè, è i pezzi di plastica ùn sò micca abbastanza rinfriscati, pruvucarà i pezzi di plastica à deformazione.

Per u cuntrollu di a temperatura di u muffa, a diferenza di temperatura trà u muffa pusitivu è u muffa negativu, u core di u muffa è u muru di u muffa, u muru di u muffa è l'inserimentu deve esse determinatu secondu e caratteristiche strutturali di i prudutti, in modu di cuntrullà. u tassu di ritirata di rinfrescante di ogni parte di u molding.dopu a demoulding, i pezzi di plastica tendenu à piegà à a direzzione di trazione cù una temperatura più alta, in modu di cumpensà a diffarenza di shrinkage di l'orientazione è evità i pezzi di plastica chì si deformanu secondu a lege d'orientazione.Per i pezzi di plastica cù una forma è una struttura cumpletamente simmetrica, a temperatura di u moldu deve esse mantene in modu coerente, cusì chì u rinfrescante di ogni parte di a parte plastica deve esse equilibratu.

4. Affettanu u shrinkage molding di u pruduttu.

A bassa temperatura di u moldu accelera l'"orientazione di congelazione" moleculare è aumenta u spessore di a strata congelata di a fusione in a cavità di u moldu, mentre chì a bassa temperatura di u moldu impedisce a crescita di a cristallizazione, riducendu cusì u shrinkage di i prudutti.À u cuntrariu, quandu a temperatura di u moldu hè altu, u funnu si rinfriscà lentamente, u tempu di rilassazione hè longu, u livellu di l'orientazione hè bassu, è hè benefica per a cristallizazione, è u shrinkage propiu di u pruduttu hè più grande.

5. Affettanu a temperatura di deformazione calda di u pruduttu.

In particulare per i plastichi cristallini, se u pruduttu hè stampatu à una temperatura di u moldu più bassu, l'orientazione moleculare è a cristallizazione sò istantaneamente congelate, è a catena moleculare serà parzialmente riarrangata è cristallizzata in un ambiente di temperatura più altu o cundizioni di trasfurmazioni secundariu, chì facenu u pruduttu deformatu. à o ancu assai più bassu di a temperatura di deformazione termale (HDT) di u materiale.

U modu currettu hè di utilizà a temperatura di u moldu cunsigliata vicinu à a so temperatura di cristallizazione per fà u pruduttu cumplettamente cristallizatu in u stadiu di stampa di iniezione è evità a post-cristalizazione è a post-retrazione in l'ambienti di alta temperatura.

In una parolla, a temperatura di u muffa hè unu di i paràmetri di cuntrollu più basi in u prucessu di stampa di iniezione, è hè ancu a primura cunsiderazione in u disignu di u muffa.

A so influenza nantu à a furmazione, u trasfurmazioni secundariu è l'usu finali di i prudutti ùn pò micca esse sottovalutatu.


Postu tempu: 23-12-22