• page_head_bg

Introduzione di u materiale PPS di SIKO

Introduzione:

Introduzione 1
Introduzione 2

Applicazione:

PPS hè un tipu di plastica speciale di ingegneria cù un rendimentu cumpletu eccellente.
PPS hà una eccellente resistenza à a temperatura alta, resistenza à a corrosione, resistenza à a radiazione, ritardante di fiamma, proprietà fisiche è meccaniche equilibrate, stabilità dimensionale eccellente è proprietà elettriche eccellenti.U PPS hè largamente utilizatu cum'è materiali polimeri strutturali, è dopu à esse cumpletu è mudificatu, hè largamente utilizatu cum'è plastiche di ingegneria speciale.
À u listessu tempu, pò ancu esse fattu in parechji filmi funziunali, rivestimenti è materiali cumposti, chì sò stati appiicati cù successu in i campi di l'elettronica, l'elettronica, l'aerospaziale, u trasportu di l'automobile è cusì.
L'imprese domestiche attivamente a ricerca è u sviluppu, è inizialmente formanu una certa capacità di produzzione, hà cambiatu u passatu cumplettamente dipende da l'impurtazioni.
Tuttavia, ci sò ancu qualchi prublemi in a tecnulugia PPS in Cina, cum'è menu varietà di prudutti, menu prudutti d'alta funzione, è bisognu urgente di espansione a capacità di produzzione, chì serà u focu di u sviluppu PPS in u prossimu passu.

Introduzione 5
Introduzione 3
Introduzione 4

Elettronica: cumpunenti d'ALTA tensione, involucri, prese, terminali per televisori è computer, bobine di partenza di mutori, lame, supporti di spazzole è parti d'insulazione di rotore, interruttori di cuntattu, relè, ferri elettrici, asciugacapelli, tappi di lampade, riscaldatori, film di classe F, ecc.

Industria di l'automobile: applicabile à a valvola di recirculazione di scarico è a rotore di pompa, è u carburatore, u dispusitivu di scarico, a valvula di regulazione di l'escaurimentu, u riflettore di luce, i cuscinetti, i pezzi di rilevazione, etc.

Industria di a machina: aduprata per cuscinetti, pompe, valvole, pistoni, ingranaggi di precisione, fotocopiatrici, fotocamere, parti di computer, condotti, spruzzatori, iniettori di carburante, pezzi di strumenti, etc.

Industria chimica: aduprata per a produzzione di tubi di valvola resistenti à l'acid-alkali, raccordi di tubi, valve, guarnizioni è pompa sommergibile o impeller è altre parti resistenti à a corrosione.

Plastica di l'ingegneria: fabricazione di pezzi di l'automobile, rivestimenti anti-corrosione, materiali d'insulazione elettrica, etc.

Campu di prutezzione di l'ambiente: materiale di filtru in fibra PPS, applicata in fusione, industria chimica, materiali di custruzione, energia termica, incineratore di basura, caldaie à carbone è altre industrii in alta temperatura è cundizioni di travagliu duri, hè un filtru di alta qualità è efficiente resistente à alta temperatura. materiale.

Tavula: usata per fà bacchette, cucchiai, piatti è altre stoviglie.

I gradi principali di SIKOPOLYMERS di PPS è a so marca è a qualità equivalente, cum'è seguente:

Introduzione 6

Postu tempu: 01-09-22