• page_head_bg

Pruprietà è Applicazioni di i Materiali PBT di SIKO

Plastica di ingegneria PBT, (tereftalato di polibutilene), hà un eccellente rendimentu cumpletu, un prezzu relativamente bassu, è hà una bona trasfurmazione di stampa.In l'elettronica, l'apparecchi elettrici, l'attrezzatura meccanica, l'automobilistica è strumenti di precisione è altri campi, hè stata largamente utilizata.

Caratteristiche di u PBT mudificatu

(1) Eccellenti proprietà meccaniche, alta forza è resistenza à a fatigue, bona stabilità dimensionale è picculu creep.In cundizioni d'alta temperatura, u rendiment cambia menu.

(2) Facile ritardante di fiamma, è ritardante di fiamma hà una bona affinità, faciule da sviluppà un tippu aghjuntu è un tipu di reazzione di ritardante di fiamma, ponu risponde à i requisiti di u gradu UL94 V-0.Hè stata largamente utilizata in l'elettronica è l'industria elettrica.

(3) Resistenza à u calore, resistenza à l'anziane, resistenza à i solventi organici.L'indice di temperatura UL rinfurzatu hè mantinutu in a gamma di 120 ° C à 140 ° C, è tutti anu un bon invechjamentu à longu andà à l'esterno.

(4) Bona prestazione di trasfurmazioni.Facile à u trasfurmazioni secundariu è a trasfurmazioni di muffa, cù l'aiutu di l'equipaggiu ordinariu pò esse l'estrusione o l'injection;Hà un tassu di cristallizazione veloce è una bona fluidità, è a temperatura di u moldu hè relativamente bassu

54

A direzzione di mudificazione di PBT

1. Mudificazione di rinfurzà

In a fibra di vetru PBT aghjustatu, a fibra di vetru è a forza di ligame di resina PBT hè bona, in a resina PBT aghjunghjenu una certa quantità di fibra di vetru, ùn solu pò mantene a resistenza chimica di resina PBT, trasfurmazioni è altri vantaghji originali, ma ancu ponu avè un aumentu relativamente grande di e so proprietà meccaniche, è superà a sensibilità di a tacca di resina PBT.

2. Mudificazione retardante di fiamma

PBT hè un poliester aromaticu cristallino, senza ritardante di fiamma, u so ritardante di fiamma hè UL94HB, solu dopu l'aghjuntu di ritardante di fiamma, pò ghjunghje à UL94V0.

I ritardanti di fiamma cumunimenti usati anu bromuru, Sb2O3, fosfuri è cloruri di ritardanti di fiamma alogeni, cum'è u più hè dieci etere bifenile di bromu, hè statu u principale PBT, ritardante di fiamma, ma per via di a prutezzione di l'ambiente, i paesi europei anu longu pruibitu l'usu, u partiti sò à circà u rimpiazzamentu, ma hannu nuddu vantaghju performance hè statu più di deci sustituti bromu biphenyl etere.

3. Mudificazione di l'alliage blend

U scopu principale di a miscelazione di PBT cù altri polimeri hè di migliurà a forza di l'impattu intaccatu, migliurà a deformazione di deformazione causata da a retrazione di stampatura, è migliurà a resistenza à u calore.

U blending hè largamente utilizatu per mudificà in casa è à l'esteru.I principali polimeri mudificati utilizati per u blending PBT sò PC, PET, etc. Stu tipu di prudutti sò principarmenti utilizati in l'automobile, l'elettronica è l'utensili.A proporzione di fibra di vetru hè diversu, è u so campu d'applicazione hè ancu diversu.

Applicazioni principali di materiali PBT

1. Apparecchi elettronichi

55

Nisun fusible breaker, interruttore elettromagneticu, trasformendu retrocede, manicu di l'apparecchi di casa, connettore, etc. PBT hè di solitu aghjustatu 30% mischju di fibra di vetru cum'è connettore, PBT hè largamente utilizatu per via di pruprietà meccaniche, resistenza à i solventi, furmazione di trasfurmazioni è prezzu bassu.

2. Fan di dissipazione di calore

56

U PBT rinfurzatu cù fibra di vetru hè principarmenti utilizatu in u fan di dissipazione di u calore, u fan di dissipazione di u calore hè postu in a macchina per un bellu pezzu per aiutà à a dissipazione di u calore, e proprietà fisiche di i bisogni di plastica anu resistenza à u calore, inflammabilità, insulazione è forza meccanica, PBT hè di solitu in a forma di 30% fibra appiicata cum'è u fan di dissipazione di u calore fora di u quadru è l'arburetu di a bobina di a pale di fan.

3. Cumpunenti elettrici

U PBT rinfurzatu cù fibra di vetru hè ancu utilizatu cum'è trasformatore, relay in l'arbre di bobina, in generale PBT plus fibra 30% formando iniezione.I pruprietà fisiche richieste di l'arbulu di bobina includenu l'insulazione, a resistenza di u calore, a resistenza di saldatura, a fluidità è a forza, etc. I materiali adattati sò PBT rinforzati in fibra di VETRO, PA6 rinforzati in FIBRA di VETRO, PA66 rinforzati in FIBRA di VETRO, etc.

4. Automuparti

57

 

A. Parti esterne: principarmenti paraurti di vittura (PC / PBT), maniglia di porta, lattice d'angulu, tappa di u foru di liberazione di calore di u mutore, coperchio di motore di finestra di vittura, parafanghi, coperchio di filu, scatula di trasmissione di trasmissione di vittura, etc.

B. Parti internu: include principalmente brace endoscopiu, bracket wiper è valvula di sistema di cuntrollu;

C, parti elettriche di l'automobile: tubu di torsione di bobina d'ignizione di l'automobile è diversi connettori elettrici, etc.

À u listessu tempu, pò ancu esse appiicata à a cartuccia di pistola di carica di i veiculi d'energia nova.

5. Equipamentu meccanicu

U materiale PBT hè ancu largamente utilizatu in l'arbre di trasmissione di cinturione di videoregistratore, coperchio di computer, paralume di mercurio, coperchio di ferru, parti di macchina di pane è un gran numaru di attrezzi, CAM, buttone, custodia di l'orologio elettronicu, parti di càmera (cù u calore, i requisiti ignifughi). )

I gradi principali di SIKOPOLYMERS di PBT è a so descrizzione, cum'è seguente:

58


Postu tempu: 29-09-22