• page_head_bg

Pruprietà è Applicazione di Materiali PC è Alloys di Flame Retardant

Polycarbonate (PC), hè un materiale termoplasticu trasparente incolore.U principiu di ritardante di fiamma di u PC ignifugo hè di catalizà a combustione di PC in carbone, per ottene u scopu di ritardante di fiamma.I materiali PC ignifughi sò largamente usati in i campi elettronichi è elettrici.

13

I caratteristiche principali dimateriali PC ritardanti di fiamma

1, prestazione flame retardant: in linea cù l'industria UL94 V0 / 1.5mm;Attraversu a certificazione UL di i Stati Uniti;

2. Falling ball impact: 1.3m / 500g steel ball impact free-falling;

3, saldatura ultrasonica: saldatura pò passà a prova di goccia libera;

4, prestazione ambientale: pò Reach ROHS, senza alogeni, REACH è altri regulamenti di l'industria;

5, alta resistenza à u calore: temperatura di deformazione termale (1.82MPa / 3.20mm) finu à 127 ℃.

Applicazione di PC ritardanti di fiamma: caricatore high-end, cappucciu di lampada, pannellu di commutazione, equipaghji OA è altri prudutti elettronichi è elettrici.

14

Materiale PC ignifugo à flussu elevatu

Bona fluidità, faciule di furmà;

Forming shrinkage rate hè chjuca;

A bona durezza, pò esse spruzzata, pò esse carving di radiu;

Bon ignifugo, finu à u gradu UL V0/1.5.

Applicazione di PC ritardanti di fiamma: trè telefoni anti-cellulari, coperchio posteriore di tableta, copertina posteriore di computer all-in-one, etc.

Alliage PC/ABShè un tipu di lega di plastica ingegneria termoplastica cù prestazioni eccellenti, trasfurmazioni faciule, alta qualità è prezzu bassu, è valore assai cummerciale.Hè largamente utilizatu in l'industria di l'automobile, l'apparecchi domestici è l'equipaggiu d'uffiziu è altri campi.Per risponde à i requisiti di sicurezza di u focu in u campu di l'applicazioni, a lega PC / ABS deve avè un bonu ritardante di fiamma, un materiale di lega PC / ABS ritardante di fiamma hè nantu à sta basa per migliurà u ritardante di fiamma di u materiale, cù una bona prestazione di u focu.

Alliage PC/ABS ignifugoU materiale hà una bona prestazione di flussu, una bona prestazione di trasfurmazioni, in linea cù i requisiti di prutezzione ambientale di ROHS, un bonu rendimentu di u focu, resistenza à l'impattu, rendimentu più equilibratu.

Applicazione di materiali in lega PC/ABS ignifughi

Applicazione generale: Adupratu principalmente in u casu di l'equipaggiu d'uffiziu, cum'è: stampante, copiatrice, monitor, proiettore, etc.

Applicazione alta lucida: Custodia lucida, caricatore è altri prudutti elettronici.

Riempite u campu di l'applicazione di rinfurzà: tableta, cervellu laptop è altri prudutti elettronici.

Applicazioni d'alta resistenza à u calore: alimentazione mobile, spina di fila


Postu tempu: 11-10-22