• page_head_bg

Sette punti chjave da nutà in l'injezione di plastica

E proprietà è i paràmetri di prucessu di l'injezione di plastica sò affettati da parechji aspetti.Diversi plastichi anu bisognu di furmulà i paràmetri di furmazione adattati per e so proprietà per ottene e migliori proprietà meccaniche.

I punti di stampatura à iniezione sò i seguenti:

furmendu 1

Unu, u tassu di ritirata

I fatturi chì affettanu a cuntrazione di furmazione di plastica termoplastica sò i seguenti:

1.Tipi di plastica

INNÒ.

Plasticanomu

SritirataRmanghjatu

1

PA66

1%-2%

2

PA6

1%-1,5%

3

PA612

0,5%-2%

4

PBT

1,5% - 2,8%

5

PC

0,1% - 0,2%

6

POM

2% - 3,5%

7

PP

1,8% - 2,5%

8

PS

0,4% - 0,7%

9

PVC

0,2% - 0,6%

10

ABS

0,4% - 0,5%

2.The taglia è struttura di u molding molding.Un grossu di u muru eccessivu o un sistema di rinfrescante poveru pò influenzà a contrazione.Inoltre, a prisenza o l'absenza di inserti è u layout è a quantità di inserti affettanu direttamente a direzzione di u flussu, a distribuzione di densità è a resistenza à a retazioni.

3.A forma, dimensione è distribuzione di a bocca materiale.Questi fattori influenzanu direttamente a direzzione di u flussu di materiale, a distribuzione di a densità, a tenuta di pressione è l'effettu di shrinkage è u tempu di furmazione.

furmendu 2

4.Mold temperature è prissioni injection.

A temperatura di u moldu hè alta, a densità di fusione hè alta, u tassu di ritirata plastica hè alta, in particulare u plasticu cù alta cristalinità.A distribuzione di a temperatura è l'uniformità di a densità di e parti di plastica affettanu ancu direttamente u shrinkage è a direzzione.

A ritenzione di pressione è a durata anu ancu un effettu nantu à a cuntrazzioni.L'alta pressione, longu tempu si riduce ma a direzzione hè grande.Per quessa, quandu a temperatura di u muffa, a prissioni, a velocità di u muffa di l'iniezione è u tempu di rinfrescante è altri fattori ponu ancu esse apprupriati per cambià u shrinkage di parti plastica.

furmendu 3

Disegnu di muffa secondu una varietà di varietà di plastica, spessore di muru di plastica, forma, dimensione di forma di entrata di alimentazione è distribuzione, secondu l'esperienza per determinà a ritirata di ogni parte di u plasticu, dopu per calculà a dimensione di a cavità.

Per i pezzi di plastica d'alta precisione è hè difficiule di capì u tassu di cuntrazione, hè generalmente appruvatu di utilizà i seguenti metudi per cuncepisce u muffa:

a) Pigliate una contrazione più chjuca di e parti di plastica in u diametru esternu è una contrazione più grande per avè spaziu per a mudificazione dopu a prova di muffa.

b) Pruva di muffa per determinà a forma di u sistema di colata, a dimensione è e cundizioni di furmazione.

c) U cambiamentu di dimensione di e parti di plastica per esse riprocessatu hè determinatu dopu a riprocessazione (a misurazione deve esse 24 ore dopu a striscia).

d) Mudificà u muffa secondu u shrinkage attuale.

e) U die pò esse ripruvatu è u valore di shrinkage pò esse mudificatu ligeramente cambiendu e cundizioni di prucessu in modu adattatu per risponde à i bisogni di e parti di plastica.

Sicondu,Liquidità

  1. A fluidità di i termoplastici hè generalmente analizata da una seria d'indici cum'è u pesu moleculare, l'indice di fusione, a lunghezza di u flussu spirale di Archimede, a viscosità di u rendiment è u rapportu di flussu (lunghezza di flussu / spessore di a parete plastica).Per i plastichi di u listessu nome, a specificazione deve esse verificata per determinà se a so fluidità hè adattata per l'injection.

Sicondu i requisiti di cuncepimentu di u muffa, a fluidità di i plastichi cumunimenti usati pò esse divisa in trè categorie:

a) Bona fluidità di PA, PE, PS, PP, CA è polymethylthyretinoene;

b) Serie di resina di polistirene à flussu mediu (cum'è AS ABS, AS), PMMA, POM, etere polifenile;

c) Poveru fluidità PC, PVC duru, polyphenyl etere, polysulfone, sulfone polyaromatic, plasticu fluoru.

  1. A fluidità di diversi plastichi cambia ancu per via di diversi fatturi di furmazione.I fatturi principali chì influenzanu sò i seguenti:

a) La température.Temperature altu materiale vi cresce u liquidity, ma differente plastichi sò dinù differente, PS (in particulare resistenza impattu è più altu valore MFR), PP, PA, PMMA, ABS, PC, CA liquidità plastica cù cambiamentu di temperatura.Per PE, POM, l'aumentu è a diminuzione di a temperatura anu poca influenza nantu à a so liquidità.

b) Pressione.A pressione di stampa in iniezione aumenta a fusione per l'azzione di cisura, a liquidità hè ancu aumentata, in particulare PE, POM hè più sensibile, cusì u timing di a pressione di iniezione per cuntrullà u flussu.

c) Struttura di u fustu.Cum'è a forma di u sistema di versazione, a dimensione, u layout, u sistema di rinfrescante, u sistema di scarico è altri fattori influenzanu direttamente u flussu attuale di materiale fusu in a cavità.

U disignu di u moldu deve esse basatu annantu à l'usu di u flussu di plastica, sceglite una struttura raghjone. U modellu pò ancu cuntrullà a temperatura di u materiale, a temperatura di u muffa è a pressione d'iniezione, a velocità di iniezione è altri fattori per aghjustà bè u riempimentu per risponde à i bisogni di mudificazione.


Tempu di post: 29-10-21