• page_head_bg

Riassuntu di Prestazioni ABS è PMMA, Caratteristiche di Trattamentu è Applicazioni Tipiche

ABS

 Riassuntu di ABS è PMMA Perfor1

Prestazione di l'ABS

L'ABS hè cumpostu di trè monomeri chimichi acrilonitrile, butadiene è stirene.Da a perspettiva di a morfologia, l'ABS hè un materiale non-cristalinu, cù una forza meccanica alta è una bona prestazione cumpleta "forte, duru, azzaru".Hè un polimeru amorfu, l'ABS hè un plasticu di l'ingegneria generale, a so varietà, l'usu largu, cunnisciutu ancu "plastica generale", l'ABS hè faciule d'assorbire l'umidità, a gravità specifica hè 1,05 g / cm3 (pocu più pesante di l'acqua), bassa ritirata. tassu (0,60%), taglia stabile, trasfurmazioni facili di muffa.

E caratteristiche di l'ABS dipendenu principalmente da u rapportu di i trè monomeri è da a struttura molekulari di e duie fasi.Questu permette una grande flessibilità in u disignu di u produttu, è cusì pruduce centinaie di materiali ABS di qualità diffirenti nantu à u mercatu.Questi diversi materiali di qualità furnisce diverse caratteristiche, cum'è a resistenza à l'impattu da mediu à altu, finitura bassa à alta è caratteristiche di distorsioni à alta temperatura.U materiale ABS hà un'eccellente machinabilità, caratteristiche d'aspettu, scorrimentu bassu, stabilità dimensionale eccellente è forza d'impattu alta.

L'ABS hè una resina granulare gialla o opaca, non tossica, insapore, bassu assorbimentu d'acqua, hà boni proprietà fisiche è meccaniche complete, cum'è eccellenti proprietà elettriche, resistenza à l'usura, stabilità dimensionale, resistenza chimica è lucentezza di a superficia, è faciule da processà. è forma.I svantaghji sò a resistenza di u clima, a resistenza di u calore hè poviru, è inflammable.

Caratteristiche di prucessu di ABS

L'ABS hà una alta sensibilità à l'igroscopicità è l'umidità.Deve esse seccu è preriscaldatu prima di furmà è trasfurmà (asciugà à 80 ~ 90C per almenu 2 ore), è u cuntenutu di umidità hè cuntrullatu sottu à 0,03%.

A viscosità di fondu di a resina ABS hè menu sensibile à a temperatura (differente da altre resine amorfi).Ancu se a temperatura di iniezione di ABS hè ligeramente più altu ch'è quella di PS, ùn pò micca avè una larga gamma di riscaldamentu cum'è PS.A viscosità di l'ABS ùn pò esse ridutta da u riscaldamentu cecu.A liquidità di l'ABS pò esse migliurata aumentendu a velocità di a vite o a pressione di iniezione.A temperatura generale di trasfurmazioni in 190-235 ℃ hè adatta.

A viscosità di fusione di l'ABS hè media, più altu ch'è quella di PS, HIPS è AS, è hè necessariu una pressione di iniezione più alta (500-1000 bar).

U materiale ABS cù una velocità di iniezione media è alta hà un effettu megliu.(a menu chì a forma hè cumplessa è e parti di u muru magre necessitanu un ritmu d'iniezione più altu), u pruduttu hè faciule di pruduce linee di gas in bocca.

A temperatura di u muffa di l'ABS hè alta, a so temperatura di u moldu hè generalmente regulata à 25-70 ℃.Quandu pruduce prudutti più grande, a temperatura di u muffa fissa (muffa frontale) hè generalmente ligeramente più altu ch'è u muffa in muvimentu (muffa posteriore) circa 5 ℃ hè apprupriata.(A temperatura di u muffa affetterà a finitura di e parti in plastica, a temperatura più bassa porta à una finitura più bassa)

L'ABS ùn deve micca stà in u barile d'alta temperatura per troppu longu (menu di 30 minuti), altrimenti hè faciule da decompone è giallu.

Gamma d'applicazione tipica

Automotive (pannelli di strumenti, porte di utensile, coperchi di roti, scatuli riflettori, etc.), frigoriferi, arnesi d'alta resistenza (asciugacapelli, miscelatori, robot da cucina, tosaerba, etc.), carcasse di telefoni, tastiere da macchina da scrivere, veiculi recreativi cum'è cum'è carretti di golf è slitte à jet è cusì.

 

PMMA 

Riassuntu di ABS è PMMA Perfor2

Prestazione di PMMA

PMMA hè un polimeru amorfu, cumunimenti cunnisciutu cum'è plexiglass.Eccellente trasparenza, bona resistenza à u calore (temperatura di deformazione termale di 98 ℃), cù caratteristiche di resistenza à l'impattu boni, i so prudutti di forza meccanica media, durezza di a superficia bassa, faciule da esse graffiatu da oggetti duri è lasciate tracce, cumparatu cù PS, micca faciule da crack, a gravità specifica di 1.18g/cm3.PMMA hà eccellenti proprietà ottiche è resistenza à u clima.A penetrazione di a luce bianca hè finu à u 92%.I prudutti PMMA anu una birrefringenza assai bassa, soprattuttu adattatu per a produzzione di dischi video.PMMA hà caratteristiche di scorrimentu à a temperatura di l'ambienti.Cù l'aumentu di a carica è u tempu, u stress cracking pò esse causatu.

Caratteristiche di prucessu di ABS

E esigenze di trasfurmazioni di PMMA sò più strette, hè assai sensibile à l'acqua è a temperatura, prima di trasfurmà à secca cumplettamente (cundizzioni di siccazione cunsigliata di 90 ℃, 2 à 4 ore), a so viscosità di fusione hè più grande, deve esse furmatu à un altu (225). -245 ℃) è a pressione, a temperatura di a morte in 65-80 ℃ hè megliu.PMMA ùn hè micca assai stabile, è a degradazione pò esse causata da alta temperatura o residenza prolongata à alta temperatura.A vitezza viti ùn deve esse troppu grande (60% o più), parti PMMA grossu sò faciuli à cumparisce "cavità", bisognu di piglià grande porta, "bassa temperatura materiale, alta temperatura die, lenta vitezza" mètudu iniezione à prucessu.

Gamma d'applicazione tipica

Industria automobilistica (attrezzatura di lampade di signali, pannellu di strumenti è cusì), industria farmaceutica (contenitore di almacenamentu di sangue è cusì), applicazione industriale (discu video, scatterer di luce), beni di cunsumu (tazzi di bevande, cancelleria è cusì).


Postu tempu: 23-11-22