• page_head_bg

Capisce u rendiment è l'applicazione di PEEK

Polyether ether cetone resin (polietheretherketone, riferitu cum'è resina PEEK) hè un tipu di termoplasticu d'alta temperatura cù alta temperatura di transizione di vetru (143C) è puntu di fusione (334C).A temperatura di deformazione termica di a carica hè altu cum'è 316C (30% fibra di vetru o fibra di carbone rinfurzata).Pò esse usatu per un bellu pezzu à 250C.In cunfrontu cù altri plastichi resistenti à a temperatura alta cum'è pi, pps, ptfe, ppo, etc., u limitu superiore di a temperatura di serviziu supera circa 50 ℃.

A formula strutturale hè a siguenti:

1 2

Pruprietà

A resina PEEK ùn hè micca solu una resistenza à u calore megliu cà l'altri plastichi resistenti à a temperatura alta, ma hà ancu una forza alta, un modulu altu, una resistenza à a frattura alta è una bona invarianza di taglia.

A resina PEEK pò mantene una forza alta à alta temperatura, è a so forza di zigzag hè finu à 24mpa à 200C, è a so forza flexural è a forza di compressione sò sempre 12 ~ 13mpa à 250C.

A resina PEEK hà una alta rigidità, una bona invarianza di dimensioni è un picculu coefficient di espansione lineale, chì hè assai vicinu à quellu di l'aluminiu.

Havi una resistenza chimica eccellente.Trà i sustanzi chimichi, solu l'acidu sulfuricu cuncentratu pò funnu o sfracicà.A so resistenza à a corrosione hè simile à quella di l'acciaio di nichel.À u listessu tempu, hà ritardante di fiamma è libera menu fume è gasi tossichi sottu a premessa di fiamma.Forte resistenza à a radiazione.

A resina PEEK hà una bona durezza è una bona resistenza à a decadenza à u stress alternante, chì hè u più eccezziunale di tutti i plastichi, chì hè paragunabile à i materiali di lega.

A resina PEEK hà caratteristiche tribologiche eccezziunali, eccellente resistenza à l'usura di scorrimentu è resistenza à l'usura di fretting, soprattuttu alta resistenza à l'usura è bassu coefficiente di attritu à 250C.

A resina PEEK hà i vantaghji di l'estrusione faciule è l'iniezione, una funzione eccellente di trasfurmazioni è una alta efficienza di stampaggio.

PEEK hà ancu funzioni eccellenti cum'è una bona autolubricità, facilità di trasfurmazioni, insulazione constante, resistenza à l'idrolisi è cusì.

Applicazioni

Apparecchi elettronichi è elettrici

In u campu di l'elettronica è l'apparecchi elettrici, a resina PEEK hà una bona funzione elettrica è hè un bon insulatore elettricu.Puderà ancu mantene un insulamentu elettricu eccellente in e cundizioni di travagliu duru cum'è alta temperatura, alta tensione è alta umidità.Dunque, u campu di l'elettronica è l'apparecchi elettrici hè diventatu gradualmente a seconda categuria d'applicazione più grande di resina PEEK.

In l'industria di i semiconduttori, a resina PEEK hè spessu usata per a fabricazione di trasportatori di wafer, diaframmi insulanti elettronichi è ogni tipu di dispositivi di cunnessione, è ancu filmi isolanti di wafercarrier, connettori, circuiti stampati, connettori d'alta temperatura è cusì.

Inoltre, a resina PEEK pò ancu esse aduprata in u trasportu d'acqua ultra-pura è l'equipaggiu di almacenamento, cum'è tubi, valvole, pompe è accumulatori.

Attualmente, a resina PEEK hè ancu aduprata in a produzzione di integrazione

3
4

Trattamentu medico

In u campu medico, in più di l'equipaggiu chirurgicu è dentale chì richiede una alta sterilizazione è parechje volte d'usu, è a custruzzione di qualchi strumenti medichi compacti, l'usu più impurtante di a resina PEEK hè l'ossu artificiale chì pò rimpiazzà a custruzzione metallica.L'ossu artificiale fattu di resina PEEK ùn hà micca solu i vantaghji di u pesu ligeru, a non-toxicità è a forte resistenza à a corrosione, ma ancu u materiale più vicinu à l'ossu umanu in plastica, chì pò esse cunnessu cù u corpu organicamente.dunque, cù a resina PEEK invece di metallu per fà l'ossu umanu hè un usu primariu in u campu di a medicina, chì hà significatu è valore assai largu.

5
6

Industria di machini

In l'industria meccanica, a resina PEEK hè spessu usata per custruisce piastre di valvola di a macchina di stringhje, anelli di pistoni, guarnizioni è diversi corpi di pompa chimica è cumpunenti di valvula.L'impulsore di a pompa di turbulente hè custruitu cù questa resina invece di l'acciaio inox.in più, a resina PEEK risponde à i requisiti di specificazione di i materiali di u travagliu di u gruppu di pipa, è ogni tipu di adesivi pò ancu esse usatu per u ligame à alta temperatura, cusì i connettori muderni seranu un altru mercatu potenziale.

7
8

Automobile

I materiali polimerici PEEK ponu rimpiazzà i metalli, i materiali cumposti tradiziunali è altri plastichi per via di e so proprietà inusualmente forti, inerzia chimica è ritardanti di fiamma, è sò faciuli di trasfurmà in parti cù tolleranze assai chjuche.PEEK hà i vantaghji di a gravità specifica di a luce, a resistenza à a corrosione è a temperatura.

I materiali polimerici PEEK sò stati ufficialmente appruvati da una quantità di fabricatori di aerei, ma ancu risponde à i bisogni di u fornimentu di i prudutti standard militari, a resina PEEK pò fà una varietà di parti di l'aeronautica - l'applicazione in u campu aerospaziale hà sviluppatu rapidamente.

9
10
11

Aerospaziale

In l'aerospaziale, a resina PEEK pò rimpiazzà l'aluminiu è altri materiali metallici per fà ogni tipu di parti di l'aeronautica, cuntrullà a so eccellente funzione di ritardante di fiamma, è pò esse usata per fà parti internu di l'aeronave per sbarcà l'aeronave in casu di risicu di focu.

12
13

A putenza di a fonte di carburante

In l'aspettu di a putenza di a fonte di carburante, a resina PEEK hè resistente à l'alta temperatura, ùn hè micca faciule d'idrolizà è resistente à a radiazione, cusì u quadru di bobina di filu è di cable custruitu cun ella hè stata aduprata cù successu in e centrali nucleari.

Esplorazione di petroliu.

In l'industria di l'esplorazione è a splutazioni di u petroliu, pò esse aduprata per fà sondi di dimensioni geometriche spiciali toccu da i machini minieri.

Materiale di rivestimentu

In l'aspettu di u revestimentu, u metallu cù un bonu insulamentu, una forte resistenza à a corrosione, a resistenza à u calore è a resistenza à l'acqua pò esse ottenuta coprendu u revestimentu in polvere di resina PEEK nantu à u metallu.

I prudutti di rivestimentu in polvere PEEK sò largamente usati in anti-corrosione chimica, apparecchi domestici, elettronica, machini è altri campi.

Inoltre, a resina PEEK pò ancu esse aduprata per fabricà colonne imballate è cunnesse tubi ultra-fini per strumenti di analisi cromatografica liquida.


Tempu di posta: 16-02-23